واکنش کریمی قدوسی به نامه‌نگاری اخیر آیت الله یزدی

کد خبر: 888819

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع‌گیری اخیر آیت‌الله یزدی عمیق و خیرخواهانه بود.

واکنش کریمی قدوسی  به نامه‌نگاری اخیر آیت الله یزدی

خبرگزاری تسنیم: جواد کریمی قدوسی با اشاره به نامه‌نگاری اخیر آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی اظهار داشت: ستون پنجم دشمن همیشه عملیات روانی رسانه‌ها است و در این مقطع از تاریخ انقلاب و به‌ویژه از سال ۸۸ به بعد، روز به روز این ستون تقویت شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این‌ها به‌دنبال عملیات روانی هستند و تا یک حرکت انقلابی صورت می‌گیرد با برچسب تهمت و افراطی آن را متهم می‌کنند، اما زمانی که پروژه‌ای در راستای اهدافشان باشد به تمجید از آن می‌پردازند.

کریمی قدوسی افزود: آیت الله یزدی مجتهد جامع الشرایطی است که از شاگردان امام است و با تمام وجود فدایی امام است و مانند آیت الله جنتی که ۶۰ سال سبک زندگی وی تغییر نکرده است، سبک زندگی ایشان نیز تغییر نکرده و همچنان مدافع امام و انقلاب است و از عناصر اصلی انقلاب است و باید مورد هجمه قرار گیرند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کسی مانند این بزرگواران توسط زنجیره‌ای‌ها مورد هجمه قرار نگیرند باید شک کنیم. هجمه به آیت الله یزدی توسط پایگاه دشمن و رسانه‌های داخلی و خارجی امری مسلم و قابل پیش‌بینی است. آیت الله یزدی از استوانه‌های حوزه علمیه است و همواره در دفاع از اهل‌بیت (ع) و نظام موضع‌گیری کرده‌اند و براساس تکلیف شرعی خود بسیار عمیق و خیرخواهانه نسبت به دیدار اخیر آیت الله شبیری زنجانی موضع‌گیری کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد