مردی در نیمروز با تبر همسرش را کُشت

کد خبر: 852752

جانشین انتظامی شهرستان نیمروز از دستگیری متهم به قتل زن جوان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهم به قتل در بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش با استفاده از تبر اعتراف کرد.

مردی در نیمروز با تبر همسرش را کُشت

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی شهرستان نیمروز از دستگیری متهم به قتل زن جوان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهم به قتل در بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش با استفاده از تبر اعتراف کرد.

امیرعلی دانایی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان نیمروز اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۳۴ دقیقه هفتم مردادماه یک فقره قتل در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان نیمروز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی «بزی» به همراه کاراگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه در صحنه قتل مشخص شد زنی جوان با اصابت جسم سنگین به سرش به قتل رسیده و حدود ۱۵ متر به سمت آغول گوسفندان کشیده شده و با خار و خاشاک پوشیده شده است.

جانشین انتظامی نیمروز تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت، آثار بجامانده تحقیقات خود را آغاز و به همسر این زن جوان مظنون شدند.

وی گفت: ماموران این فرمانده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قاضی ویژه قتل، متهم را در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دانایی خاطرنشان کرد: متهم به قتل در بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش با استفاده از تبر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی عنوان کرد: تحقیقات برای روشن شدن علت و انگیزه این جنایت خونین ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد