ایجاد ۹قطب امدادی در کشور

کد خبر: 566044

معاون مقابله و آمادگی سازمان مدیریت بحران کشور از تهیه برنامه ایجاد آمادگی در برابر حوادث شهر تهران خبر داد و گفت: این برنامه با اعتباری حدود 1000 میلیارد ریال تدارک دیده شده است.

خبرگزاری فارس: مرتضی اکبرپور گفت: در بحث مقابله و آمادگی با بحران، پیش نویس لایحه قانون دائمی شدن سازمان مدیریت بحران کشور به دولت داده شده است. وی ادامه داد: در این رابطه کمیسیون های دولت نیز برای تدوین نهایی و پیگیری ارائه لایحه به مجلس تشکیل شده است. معاون مقابله و آمادگی سازمان مدیریت بحران کشور از تهیه برنامه ایجاد آمادگی در برابر حوادث شهر تهران خبر داد و گفت: این برنامه با اعتباری حدود 1000 میلیارد ریال تدارک دیده شده است. اکبرپور تصریح کرد: یک‌هزار سایت اسکان اضطراری در مناطق شهری دربازه زمانی 5 ساله با اولویت کلان­شهرها و شهرهای بالای 50 هزار نفر احداث می شود. معاون مقابله و آمادگی سازمان مدیریت بحران افزود: تاکنون 10 سایت برای اسکان اضطراری به صورت پایلوت در تهران احداث شده است.
اکبرپور افزود: به منظور آمادگی همه جانبه، کشیک‌های 24 ساعته حوادث در مرکز و استان‌ها برگزار کرده‌ایم و تعیین وظایف استانهای معین و تهیه دستورالعمل آن انجام شده است.
وی همچنین از تقسیم کشور به 9 قطب امدادی برای تمرکز تجهیزات و امکانات امداد و نجات و تجهیز این قطب­‌ها خبر داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد