اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده اید بخوانید | پر مصرف های برق این املاک نقره داغ می شوند؟

کد خبر: 1216669

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مشترکان پر مصرف برق که تاکنون در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده اند، بالاترین تعرفه برق را دریافت می‌کنند.

اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده اید بخوانید |  پر مصرف های برق این املاک نقره داغ می شوند؟

 ابوالفضل نوروزی  گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با وزارت نیرو  برای ثبت نام در سامانه املاک و اسکان  مقرر شد که در ابتدا پیامک به خانوارهای پر مصرفی که در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده اند ارسال  شود؛ بنابراین در مرحله اول به  یک درصد پر مصرف های که در سامانه املاک اسکان ثبت نام نکرده اند ارسال شده و سپس به ترتیب به دو درصد و سه درصدها پیامک ثبت نام ارسال خواهد شد.

به گفته سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت  راه و شهرسازی،  در صورتی که  فردی در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکند و کد ملی به کد پستی متصل نشود، مطابق با  قوانین سامانه املاک و اسکان آن کد پستی مشمول بالاترین تعرفه برق می شود.

او می گوید: خدمات دیگری از جمله خدمات بانکی ،تعویض پلاک خودرو باید تمامی از طریق اتصال اطلاعات به سامانه املاک و اسکان  باید صورت گیرد. ولی  تا الان هیچ دستگاهی اقدام نکرده و نامه نگاری هم  با سازمان بازرسی و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انجام شده ولی تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است‌.

 نوروزی  گفت: امکان استعلام آدرس افراد  به صورت برخط در سامانه املاک و اسکان وجود دارد و تاکنون هم سه میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد