‌مهران حاتمی: هیچ صحبتی با ثامن برای فصل بعد نداشته‌ام

کد خبر: 507749

‌سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد گفت: با توجه به اینکه تیم ثامن در ترکیب خود بازیکن ملی‌پوشی نداشت اعتقاد دارم نتایج قابل قبولی را بدست آورده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: مهران حاتمی در خصوص شرایط تیم ثامن برای دیدار با شهرداری تبریز برای کسب مقام پنجمی در لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خود را از هفته گذشته آغاز کردیم و توانسته‌ایم به آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه با نتیجه دو بر یک از حریف پیش هستیم اگر بتوانیم بازی را به نفع خود به پایان برسانیم، جایگاه پنجمی برایمان قطعی می‌شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این فصل هیچ بازیکن ملی‌پوشی نداریم، نتیجه خوبی را توانسته‌ایم بدست آوریم و فکر می‌کنم که باشگاه هم از نتیجه بدست آمده راضی باشد.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن ادامه داد: علاوه بر اینکه بازیکن ملی‌پوشی در این فصل در اختیار نداشتیم، یک بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده کردیم و بازیکن دوم خارجی هم فقط توانست در دو بازی تیم ما را همراهی کند.

وی در خصوص برنامه‌اش برای سال آینده و ادامه همکاری با این تیم تصریح کرد: در حال حاضر تمام فکر و ذهن خود را آماده این دیدار کرده‌ام، امیدوارم بتوانیم جایگاه پنجمی را از آن خود کنیم. فعلا هیچ صحبتی برای سال آینده با مسئولان باشگاه انجام نداده‌ام.

حاتمی خاطرنشان کرد: در بعضی از بازی‌ها عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتیم ولی در بعضی از بازی‌ها نمایش ضعیفی را ارائه دادیم، با این حال امیدوار هستم لیگ را با خوشی به پایان برسانیم.

مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال برای تعیین جایگاه پنجم تا ششمی، یک شنبه و دوشنبه (22 و 23 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد