اشکانی: بضاعت کشتی فرنگی همین است

کد خبر: 694297

علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در سطح خوبی برگزار شد و بضاعت کشتی فرنگی همین است.

خبرگزاری تسنیم: علی اشکانی، درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و بضاعت کشتی فرنگی همین است.
وی افزود: در برخی اوزان نفراتی با گواهی پزشک و تایید آن شرکت نکردند و فکر می‌کنم با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم و فرصت 45 روزه تا آغاز مسابقات جهانی دیگر زمانی پیش نیاید که بخواهیم نفرات جا مانده و مصدومان را محک بزنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: ما تیمی جدید را در اختیار داریم و بزرگانی مثل سوریان، نوروزی، رضایی، اخلاقی و باباجان زاده در تیم نیستند. به نوعی پوست اندازی کرده‌ایم و نتایج مسابقات انتخابی نیز گواه این موضوع است.
اشکانی ادامه داد: در این فرصت 45 روزه باید روی این نفرات و تمرینات خوب کار کنیم اما خوشحالی من از این است که می‌توانم فرآیند خوبی را شاهد باشم که همه چیز قانونی بود.
وی با اشاره به غیبت عبدولی، بیابانگرد و زیدوند خاطرنشان کرد: قطعا شورای فنی در جلسه ای تکلیف این نفرات را مشخص خواهد کرد و پس از جلسه شورا مشخص خواهد شد که چه تصمیمی باید اتخاذ شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد