مهدی‌زاده: یک اشتباه رنگ مدالم را عوض کرد

کد خبر: 670255

قهرمان کاراته دنیا گفت: در شریطی که از حریف ازبکستانی‌ام جلو بودم و به راحتی می‌توانستم مبارزه را کنترل کنم اشتباه عجیبی کردم و همین اشتباه رنگ مدالم را تغییر داد.

خبرگزاری تسنیم: امیر مهدی‌زاده بعد از کسب مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد: شرایط فوق‌العاده‌ای برای موفقیت در این دوره از باز‌ی‌ها داشتم و واقعا حیف شد که نتوانستم به فینال برسم و نشان طلا را از آن خود کنم. با این حال خوشحالم که لااقل در این میدان به مدال رسیدم و پرچم کشورم را در باکو به اهتزاز در آوردم.
وی ادامه داد: در اولین مبارزه به راحتی مصر را بردم و در گام دوم نیز نماینده افغانستان را از پیش رو برداشتم. در مبارزه سوم مقابل نماینده ازبکستان در شریطی که جلو بودم و به راحتی می‌توانستم مبارزه را کنترل کنم اشتباه عجیبی کردم و همین اشتباه رنگ مدالم را تغییر داد. واقعا نمی‌دانم چرا غفلت کردم اما در ورزش و در عرصه حرفه‌ای این اتفاقات می‌افتد.
قهرمان کاراته آسیا و جهان اظهار داشت: بعد از این اتفاق در جدول شانس مجدد نمایندگان سنگال و عربستان را شکست دادم و به نشان برنز رسیدم. در کل میدان باکو جزو درس‌های بزرگ زندگی من بود و اجازه نمی‌دهم این اتفاق دوباره رخ دهد. تجربه این دوره از بازی‌ها در آینده به کار من خواهد آمد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد