آخرین وضعیت ساخت سریال تاریخی «سلمان فارسی»

کد خبر: 916341

نویسنده سریال «سلمان فارسی» از ادامه روند پیش تولید و انتخاب لوکیشن این مجموعه خبر داد.

آخرین وضعیت ساخت سریال تاریخی «سلمان فارسی»

باشگاه خبرنگاران: امرالله احمدجو نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما، درباره روند پیش تولید سریال الف. ویژه «سلمان فارسی» اظهار کرد: چند وقت پیش به دفتر داود میرباقری رفتم و با دیدن گروه و طراحی‌های جدید بسیار ذوق‌زده شدم؛ دیدم که چقدر حرفه‌ای، با دقت و سخت طراحی‌های اولیه را دنبال می‌کنند. تا امروز با دقت تمام مراحل طراحی صحنه و لباس براساس جغرافیای مختلف و لوکیشن‌ها دنبال شده است.

وی در ادامه بیان کرد: زندگی «سلمان فارسی» در مقاطع مختلف زمانی در لوکیشن و جغرافیا‌های متفاوت تصویربرداری می‌شود، به همین منظور لباس‌ها با پارچه، رنگ و ابزار متعدد طراحی خواهند شد.

نویسنده این مجموعه افزود: در حال حاضر طراحی صحنه به موازات طراحی لباس پیش می‌رود. هم اکنون تمرکز اصلی میرباقری روی طراحی صحنه، لباس، انتخاب لوکیشن‌های داخلی و خارجی در تیسفون، مراکش، گرجستان، فلسطین و ایران است. همه اتفاقات تا امروز بسیار دقیق انجام و ماکت‌صحنه‌ها همه به زیبایی طراحی شده است.

وی در ادامه درخصوص انتخاب بازیگران این سریال تاکید کرد: برای انتخاب بازیگران از تمام بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون سراسر کشور تست گرفته‌اند. به محض رسیدن به انتخاب نهایی ان شاء الله کار تولید شروع خواهد شد.

احمدجو در پایان یادآور شد: البته آغاز تصویربرداری منوط به انتخاب گروه بازیگری نیست؛ بلکه به شرایط مالی بستگی دارد. همچنان بازنویسی فیلمنامه ادامه دارد تا کاری کارستان در این مملکت انجام شود و کاری بالقوه در سینما و رسانه ایران خودش را نشان دهد. سریال «سلمان فارسی» پتانسیل این را دارد که بگوییم از روند سریال سازی در دنیا عقب نیستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد