روایتی تازه از شهید مرتضی آوینی+عکس

کد خبر: 455597

فیلمبرداری مستند سینمایی «انحصار ورثه» به کارگردانی محمدعلی شعبانی که روایتی تازه از زندگی،اندیشه‌ها و فعالیت‌های شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی است،پایان یافت.

فارس: فیلمبرداری مستند سینمایی «انحصار ورثه» به کارگردانی محمدعلی شعبانی که روایتی تازه از زندگی،اندیشه‌ها و فعالیت های شهید اهل قلم "سید مرتضی آوینی " است، پایان یافت و این روزها مراحل تدوین خود را سپری می کند.

محمدعلی شعبانی که توانسته بود در سی و سومین جشنواره فیلم فجر ، سیمرغ بلورین بهترین پژوهش را برای مستند "سمفونی استیضاح " کسب کند، در "انحصار ورثه" علاوه بر رونمایی از عکس های دیده نشده ، نامه های خوانده نشده و وجه تسمیه فیلم میراث به جا مانده از شهید آوینی ، در لایه های دوم و سوم این مستند سینمایی ٩٠ دقیقه ای نیز به نسخه های جعلی از آوینی ، روایت های نادرست از این شخصیت و لایه ها و زاوایای پرداخته نشده در زندگی این شهید می پردازد.

در خلاصه این مستند سینمایی آمده است:«آیا آوینی همراه نوشته های پیش از انقلابش دانشش را هم سوزاند؟؛یافته ها و تجربیاتش را چطور؟».

در این مستند کیومرث پور احمد،بهروز افخمی،مسعود فراستی،امید روحانی،مرتضی شعبانی و چهره‌هایی دیگر جلوی دوربین رفته‌اند.

از عوامل تولید "انحصار ورثه" عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان:محمد علی شعبانی ، فیلمبردار:میثم ریاحی،صدا:مهدی سرمدی، مدیر تولید:مجید نیکیخت،محقق:محمدعلی شعبانی و شیما عالی، نورپرداز:سیدرضی حسینی،مشاور رسانه ای:وحید محمدحسینی.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد