پویش «از خودمان شروع کنیم» آغاز می‌شود

کد خبر: 696451

محمدرضا زمردیان، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز به کار فاز دوم پویش «از خودمان شروع کنیم» با موضوع «احترام به عابر پیاده» و «برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم» خبر داد.

سرویس اجتماعی فردا: محمدرضا زمردیان، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز به کار فاز دوم پویش «از خودمان شروع کنیم» با موضوع «احترام به عابر پیاده» و «برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم» خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرانٰ محمدرضا زمردیان با بیان این مطلب افزود: پس از تجربه موفقیت آمیز فاز نخست این کمپین که با استقبال شهروندان روبه رو شد، این بار با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در رابطه با نوع رفتار عابر و قوانین و تکالیفی که عابرپیاده در رفتارهای ترافیک روزانه و همچنین قوانین و تکالیفی که راکبین خودرو و موتورسیکلت در قبال عابران دارند، برگزار می‌شود.
زمردیان افزود: در حوزه حمل و نقل پاک ضمن حمایت از پویش سه شنبه های بدون خودرو با توجه به شرایط و وضعیت تهران کمپین پنجشنبه‌های پاک را با شعار «برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم» در برنامه داریم و هدف ما علاوه بر توسعه دوچرخه سواری حمایت از هر نوع رفتار حمل و نقلی است که باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک شود.
معاون آموزش سازمان حمل و نقل در ادامه اظهار کرد: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران برای توجه به موضوع مشارکت اجتماعی در کاهش ترافیک، تصادفات و... بهره خواهیم گرفت و امیدواریم با حضور پررنگ مردم شاهد وضعیت مطلوب تری از رفتارهای ترافیکی باشیم. وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته ۶۰ گروه نمایشی بیش از ۳۷۰ اجرا در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک خواهند داشت. معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه گروه‌ها در ۲۰ تقاطع پر تردد، ۵ بوستان شهری و ۴ مسیر دوچرخه سواری تهران فعالیت خود را آغاز می‌کنندٰ، بیان کرد: در بوستان‌های ملت، پرواز، پلیس، ولایت و دریاچه شهدای خلیج فارس نمایش و پرفورمنس هایی با موضوع «احترام به عابر پیاده» و «حمل و نقل پاک» اجرا می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به ۴ منطقه پایلوت طرح جامع دوچرخه سواری یادآور شد: مناطق ۱۲، ۱۱، ۷ و ۶ در حال طراحی مسیر دوچرخه سواری ایمن و برنامه ریزی بلندمدت برای این حوزه هستند و به همین دلیل ۴ گروه ۱۰ نفره دوچرخه سوار با شعار برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم در خیابان‌های بلوار کشاورز، خیابان بهشتی، محدوده بازار تهران و میدان منیریه فعالیت خواهند کرد.
معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سه شعار اصلی فاز دوم کمپین از خودمان شروع کنیمٰ تاکید کرد: احترام به عابر پیاده با هدف آشنایی مردم با قوانین عابر پیاده، ترویج دوچرخه سواری با شعار برای هوای پاک شهرمان رکاب بزنیم و پنجشنبه‌های پاک، مهمترین اهداف مرحله دوم پویش از خودمان شروع کنیم هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد