سلیمی: ۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است

کد خبر: 921493

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن نماد وحدت در کشور است، گفت: امسال نیز همانند گذشته مردم با تفکر‌ها و سلایق مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و دشمن از اهدافش ناکام خواهد شد.

سلیمی: ۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است

خبرگزاری ایسنا: اصغر سلیمی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش و ضرورت حضور سلایق مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و نشان دادن وحدت ملی، گفت: انقلاب اسلامی ما با حضور همه اقشار جامعه با گرایش‌ها و سلایق مختلف به رهبری امام خمینی ره در روز ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نماد وحدت است و هر ساله آن را باشکوه‌تر از قبل گرامی خواهیم داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: ۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است و به تعبیر دیگر متعلق به مستضعفان جهان اسلام است. هیچ گروه، جناح و تفکری نمی‌تواند ۲۲ بهمن را منتصب به خود بداند. رهبر انقلاب در سخنرانی روز گذشته خود به خوبی تبیین کردند شعار‌ها و سخنانی که در این روز مطرح می‌شود نباید تفرقه انگیز باشد و اگر هم اختلاف نظری وجود داشته باشد روز ۲۲ بهمن جای تسویه حساب سیاسی نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز فضای کشور احتیاج به همدلی و وحدت و یکدلی دارد و نباید با تفرقه آب به آسیاب دشمن ریخت. اگر نظام ما امروز استقلال سیاسی و امنیتی دارد و بر روی پای خود در خیلی از حوزه‌ها ایستاده است به دلیل وحدتی است که در طول این سال‌ها داشته‌ایم و با تکیه بر توانایی‌های خود به شرق و غرب وابسته نشدیم.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم ما هر سال با شکوه‌تر از سال قبل روز ۲۲ بهمن را جشن می‌گیرند و امسال نیز اینگونه خواهد بود. امسال دشمن علیه ما تحریم‌ها شدیدی اعمال کرده و به دنبال نا امید کردن مردم از نظام است، اما امسال مردم با هر تفکر و سلیقه‌ای در راهپیمایی حضور خواهند یافت و دشمنان مانند قبل ناکام خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد