تحریم‌ها هنگامی برداشته می‌شود که ایران به تعهداتش عمل کند

کد خبر: 456022

وزیر خارجه آلمان در جریان سفر به ایران با اشاره به روز اجرای برجام در این کشور و پایبندی تهران به انجام تعهدات خود، اعلام کرد که کنترل بهتر از عمل است.

فارس: «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان در جریان سفر به ایران اعلام کرد: «گفت‌وگوها در ایران نشان داده‌اند که ایران و دیگر شرکا می‌خواهند به تعهدات خود عمل کنند.»
وزارت‌خارجه آلمان با انتشار این پیام به نقل از وزیر خارجه این کشور همچنین نوشت: « اعتماد خوب است اما کنترل بهتر از آن است. تحریم‌ها فقط در صورتی برداشته خواهند شد که به تعهدات عمل شود.»
وی افزود: «امروز توافق اجرایی می‌شود. امروز ایران باید نشان دهد که تمایل دارد که به تعهدات خود عمل می‌کند.»
وزیر خارجه آلمان در قالب سفری 2 روزه از روز گذشته وارد ایران شده است. اجلاس مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ (CGM) با همکاری دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه روز گذشته با حضور اشتاین‌مایر و «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران برگزار شد.
«جبران باسیل» وزیر خارجه جمهوری لبنان و وزیران امور خارجه چند کشور منطقه و مقام‌های عالی‌رتبه سایر کشورها شامل وزرای خارجه پیشین، روسا و نمایندگان پارلمان‌ها و مدیران کانون‌های اندیشه دست اندرکار امور سیاسی و بین‌المللی و روسای شرکت‌های اقتصادی از 60 کشور جهان در این اجلاس که در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، شرکت داشتند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد