پرچم یاحسین (ع) افتخار همیشگی ملت ایران

کد خبر: 376928

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: پرچم یا حسین (ع) مایه عزت و افتخار همیشگی ملت ایران است.

فارس: آیت‌الله علی اسلامی امشب در مراسم عزاداری محرم در تاکستان گفت: امام حسین (ع) بر سفره علی (ع) و دامن فاطمه زهرا (س) تربیت شده است و زمانی که رسول خدا (ص) روی منبر قرار می‌گرفت، امام حسین(ع) روی زانوهایش می‌نشست و پیامبر اسلام بر صورت و پیشانی ایشان بوسه می‌زد.

وی با تأکید بر لزوم شناخت عناصر یزیدی زمانه تصریح کرد: اینکه امام (ع) فرمودند من با یزید بیعت نمی‌کنم در اینجا اسم مطرح نیست، بلکه وصف مهم است، یزید وصفش این است که آدم‌کش بوده و آشکار فحشا را اشاعه می‌داده است.

امام جمعه شهر تاکستان حرمت‌شکنی فتنه‌گران عاشورای 88 در میان دسته‌های عزاداری را نمونه یزیدیان زمانه برشمرد و عنوان کرد: روز عاشورا یزیدیان و هرزه‌آدمیانی که به میان دسته‌‌های عزاداری آمده و با آتش کشیدن و هرج و مرج حرمت خون خدا را شکستند، دل هر مسلمان و شیعه را شکسته و نشان دادند که یزیدیان هنوز زنده و در انتظار انتقام از امت شیعه و ولایت‌مدار هستند.

اسلامی با بیان اینکه جوانان حزب‌اللهی همیشه هوشیار و بصیر هستند خطاب به فتنه‌گران و مخالفان شیعه در تمام بلاد‌های اسلامی عنوان کرد: این مهم است که حزب‌الله و ملت ایران پیام امام حسین (ع) را گرفتند و تا امروز رستگار و موفق بوده‌اند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) فرمودند «انسان‌های هرزه و شارب‌الخمر فاسق حق ندارند روی کار باشند و باید صالحان و درستکاران روی کار بیایند،» بیان کرد: پیام امام حسین (ع) امروز سراسر دنیا را آنچنان فرا گرفته است که مردم یمن، عراق و لبنان درس گرفته و در حال دفاع از خود هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران به برکت فرهنگ عاشورا سرمشق و الگو برای دیگر ملت‌ها است، بر درس‌گیری از قیام حسینی تأکید کرد.

اسلامی در پایان ضمن دعوت از هیئت‌های تاکستان برای اجتماع و شرکت در عزاداری روز تاسوعای حسینی از ساعت 2 تا 14 عصر این روز تصریح کرد: بی‌تردید این حضور در سطح خیابان و اجتماع مردها و زن‌ها به داعشی‌ها و تکفیری‌ها و وهابی‌ها می‌فهماند که تمام خاورمیانه جنب و جوش داشته و یا حسین ذکر پیروزی و گشایش است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد