دادستان اهواز پرده از یک راز تلخ درباره سیل برداشت!

کد خبر: 935615

معاون حقوق عامه دادستان مرکزاستان خوزستان گفت: ضرورت لایروبی رودخانه‌ها که نقش مهمی در مهار سیلاب دارند در دستور کار این معاونت قرار داشته و به کرات به مراجع ذیربط تذکر داده شده است.

دادستان اهواز پرده از یک راز تلخ درباره سیل برداشت!

خبرگزاری میزان: معاون حقوق عامه دادستان مرکزاستان خوزستان گفت: ضرورت لایروبی رودخانه‌ها که نقش مهمی در مهار سیلاب دارند در دستور کار این معاونت قرار داشته و به کرات به مراجع ذیربط تذکر داده شده است. عیسی پورسلیمی معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان با اشاره به اینکه دادستان‌های شهرستان‌ها برای پیشگیری و کاهش حوادث ناشی از سیل بسیج شده اند، گفت: ضرورت لایروبی رودخانه‌ها که نقش مهمی در مهار سیلاب دارند در دستور کار این معاونت قرار داشته و به کرات به مراجع ذیربط تذکر داده شده است.

وی افزود: با افزایش میزان آورد سد‌های استان خوزستان به جهت رشد ۲۳۷ درصدی میانگین بارش از ابتدای سال آبی جاری در مقایسه با سال گذشته و بارش‌های کم سابقه درمدت زمان کوتاه از یک سو و عدم لایروبی رودخانه‌ها و نیز تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها از سوی دیگر وقوع سیلاب را هشدار می‌داد.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: در پی هشدار‌ها در خصوص احتمال بروز سیلاب مسئولان اجرایی و قضایی استان و نیز دادستان‌های شهرستان‌های استان برای پیشگیری و کاهش حوادث ناشی از سیل بسیج شدند و جلسات کارگروه مقابله با سیلاب در همان ابتدای سال جاری به ریاست استاندار خوزستان و با اعلام آماده باش به کلیه مدیران استانی تشکیل شد.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان همچنین گفت: از همان ابتدای بروز سیلاب در منطقه کوی سید خلف شهرستان اهواز و روستا‌های دهستان لامی حضور یافته ونظارت مستقیم برروند امداد رسانی و مرتفع شدن مشکلات مردم داشته ایم.

پورسلیمی اضافه کرد: دادستانی چندین ماه قبل از وقوع سیلاب حسب گزارشات کارشناسی واصل شده در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از حوادث طبیعی به موضوع ورود کرده بود و همچنین ضرورت لایروبی رودخانه‌ها که نقش مهمی در مهار سیلاب دارند همواره در دستور کار این معاونت قرار داشته و به کرات به مراجع ذیربط تذکر داده شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد