لغو محدودیت ترافیکی جاده چالوس

کد خبر: 914767

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل بارش شدید برف و نبودن ترافیک، جاده چالوس امروز یکطرفه نمی‌شود.

لغو محدودیت ترافیکی جاده چالوس

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج که قرار بود امروز از ساعت ۱۷ امروز یکطرفه شود به دلیل بارش برف و نبودن ترافیک سنگین، این محدودیت ترافیکی لغو شد.

وی با بیان اینکه که از بعدازظهر دیروز شاهد بارش برف در ارتفاعات جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر هستیم، افزود: هم اکنون تمامی جاده‌های اصلی استان باز است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون جاده کرج -چالوس محدوده، ولی آباد بارش خفیف برف، مه شدید، جاده سوادکوه محدوده گدوگ و جاده هراز محدوده لاریجان و در امامزاده هاشم بارش برف، محور کیاسر - سمنان بارش شدید برف گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه سطح جاده‌های هراز، کندوان و سوادکوه به دلیل بارش برف لغزنده است، افزود: آمدوشد خودرو‌ها در این مسیر‌ها بدون زنجیر چرخ، امکان پذیر نیست.

وی گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: از لحاظ شرایط آب وهوایی مناطق پایین دست جلگه و دشت و محدوده درون شهری استان بارانی است و سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی از رانندگانی که قصد تردد از این جاده‌ها را دارند خواست حتما" تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، مقداری غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند و باک بنزین را هم قبل از حرکت، پر کنند.

وی افزود: به منظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد