فرمانده ناجا: مرزنشینان مرزبانان اصلی کشور هستند

کد خبر: 892867

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مرزنشینان مرزبانان اصلی کشور هستند، تاکید کرد: به برکت اقدامات انجام شده، هیچ نقطه نا امنی در کشور وجود ندارد.

فرمانده ناجا: مرزنشینان مرزبانان اصلی کشور هستند

خبرگزاری فارس: سردار حسین اشتری ظهر امروز در نشست صمیمی با سران طوایف و ریش سفیدان مرزی استان گلستان که در سالن اجتماعات پایانه مرزی اینچه‌برون برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما از بازدید و سفر به استان گلستان آشنایی با مرزنشینان و مشکلات آن‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه ما مرزنشینان را بالاترین پشتوانه خودمان در مرز‌ها می‌دانیم، گفت: هر جایی که مرزنشینان با ما همراه بوده اند، ماموریت‌ها با کمترین هزینه و بهترین عملکرد اجرا شده و معتقدیم مرزنشینان مرزبانان اصلی کشور هستند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در کنار مرزنشینان و در خدمت مرزنشینان است و ما به این خدمتگذاری افتخار می‌کنیم.

سردار اشتری تاکید کرد: هدف ما برقراری امنیت و آرامش در مرز است، اما برای این امنیت تنها اقدامات نظامی را در دستور کار نداریم بلکه یکی از اقدامات ما برای رسیدن به امنیت در مرز، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی در خصوص رونق بازارچه مرزی اینچه‌برون به عنوان مرز ایران و ترکمنستان هم تاکید کرد: هر آنچه در توان نیروی انتظامی باشد اجرا خواهیم کرد، زیرا توسعه اقتصاد داخلی تاکید مقام معظم رهبری است و ما نیز در این راستا با تمام توان کمک خواهیم کرد.

سردار اشتری گفت: توسعه اقتصاد و معیشت مردم به طور قطع باعث رشد و توسعه امنیت مردم و نظم و امنیت مرز خواهد شد و در این راستا با جدیت موضوعات را پیگیری خواهیم کرد.

فرمانده ناجا گفت: من از وحدت موجود در استان گلستان به خصوص در مناطق مرزنشین استان گلستان که با دقت نظر و همراهی مردم بوده تشکر می‌کنم.

اشتری گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و در این راستا با تمام وجود در خدمت هستیم و شاهد این مدعا هم شهدای نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرز‌های کشور نیروی انتظامی فعالانه حافظ مرز‌ها است و این افتخاری برای نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: امروز در اقصی نقاط کشور امنیت بسیار خوبی داریم و ایران اسلامی جزیره امن شده است و اینکه گروهک‌های تروریستی برخی اقدامات را انجام می‌دهند دلیل بر ناامنی نیست و یک وجب از خاک ایران اسلامی را هم نداریم که بگوییم ناامن است و این امر به برکت وحدت و اتحاد مردم و تلاش‌های تمام نیرو‌های مسلح رقم خورده است.

سردار اشتری گفت: خدماتی که بعد از انقلاب به مناطق مرزی و محروم ارائه شده، بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم مراسم‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب به خوبی برگزار شود و روز به روز شاهد توسعه کشور باشیم.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد