کندوان تا ساعت ۲۴ امشب یک‌طرفه است

کد خبر: 890417

رئیس پلیس راه مازندران گفت: صبح امروز باتوجه به تعطیلات پیش‌رو شاهد تردد سنگین خودرو‌ها به سمت شمال هستیم.

کندوان تا ساعت ۲۴ امشب یک‌طرفه است

علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو از صبح امروز شاهد تردد سنگین خودرو‌ها به سمت شمال هستیم.

وی با اشاره به اینکه آمد و شد خودرو‌ها در محور هراز به‌صورت سنگین است، افزود: تردد خودرو‌ها در محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها در محور سوادکوه پُرحجم و محور کیاسر به‌صورت عادی گزارش شده است، اضافه کرد: همچنین از لحاظ جوی در محدوده، ولی آباد محور کندوان و امام‌زاده هاشم محور هراز شاهد بارش برف هستیم.

قدمی با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی نیز در محور‌های مازندران در حال اجرا است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی به ممنوع بودن تردد تریلی همچنان از محور هراز اشاره کرد و افزود: محور هراز روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول افزود: محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان روز جمعه نیز اعمال خواهد شد.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

وی با تأکید بر ضرورت تجهیز خودرو‌ها به تجهیزات ایمنی فصل سرما، خاطرنشان کرد: لازم است مسافران با توجه به شرایط جوی قبل از تاریکی از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی مازندران عبور کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد