وضعیت جوی پایتخت در تعطیلات

کد خبر: 862005

سازمان هواشناسی اعلام کرده طی روز‌های پیش رو هوای استان‌های گیلان و مازندران ابری خواهد بود و در زابل توفان شدید گرد و خاک رخ می‌دهد.

وضعیت جوی پایتخت در تعطیلات

خبرگزاری مهر: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور د اعلام کرد: طی دو روز آینده افزایش ابر و بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران رخ خواهد داد.

همچنین طی سه روز آینده در برخی مناطق سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود که این شرایط در زابل به شکل طوفان گرد و خاک خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز و فردا در برخی مناطق خراسان جنوبی، شرق و جنوب شرق خراسان رضوی و شرق کرمان نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک بشود.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا در ساعات بعد ازظهر برای جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وظیفه هشدار داد: با توجه به اینکه طوفان گرد و خاک از امروز تا پنج شنبه در منطقه زابل و در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی شده توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش اثرات مخرب گرد و خاک به خصوص در سلامت و بهداشت مردم و حمل و نقل جاده‌ای به کار گرفته شود.

هوای تهران از امروز تا پنج شنبه صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای امروز در پایتخت ۳۵ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد