آخرین جزئیات از اختلاس میلیاردی شهرداری پرند

کد خبر: 853809

رئیس شورای شهرستان رباط کریم به تشریح آخرین جزئیات اختلاس ۳ میلیارد تومانی شهرداری پرند پرداخت.

آخرین جزئیات از اختلاس میلیاردی شهرداری پرند

باشگاه خبرنگاران: علی رجبی رئیس شورای شهرستان رباط‌کریم با اشاره به دستگیری ۴ نفر از کارکنان شهرداری شهر پرند و دو نفر از اعضای شورای شهر آن اظهار داشت: طبق اعلام دادستانی، ۴ نفر از کارکنان شهرداری پرند به علت اختلاس ۳ میلیارد تومانی دستگیر شده‌اند، اما هنوز میزان اختلاس کارشناسی نشده است.

وی با بیان اینکه ۴ نفر هم از اعضای شورای شهر پرند دستگیر شده‌اند، گفت: علاوه بر این یکی از دستگیر‌شدگان کارمند شهرداری پرند بوده و یک نفر دیگر هم که با آن کارمند ارتباط داشته، خانمی بوده که زیر مجموعه شهرداری نبوده و فقط با آن کارمند ارتباط داشته است.

رئیس شورای شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: در مجموع ۴ نفر عضو شورا، یک نفر کارمند و یک شخص مرتبط با آن‌ها بوده‌اند که در مجموع ۶ نفر می‌شوند.

رجبی با بیان اینکه رقم رشوه مشخص نیست، تصریح کرد: پرونده دادسرای رباط کریم در حال بررسی است و مشخص نیست که آن‌ها رشوه را به چه منظور و برای انجام چه کاری گرفته بودند.

وی در ادامه با استناد به سخنان نوروزی نماینده مجلس گفت: این افراد یک دستگاه کارتخوان در شهرداری قرار داده بودند و وقتی که افراد برای انجام کار اداری کارت می‌کشیدند، پول به حساب شخصی آن چند نفر واریز می‌شد.

رئیس شورای شهرستان رباط کریم خاطر نشان کرد:، چون تنها چند روز از دستگیری این افراد می‌گذرد، هنوز در مورد عضویت آن‌ها تصمیم‌گیری نشده است و اگر قرار باشد که تصمیم جدی بگیرند، حتما سلب عضویت خواهند شد و شورای شهر پرند منحل می‌شود و طبق روال قانونی استانداری اداره شهر را به عهده می‌گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد