کاهش گفتگو در خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه در روز

کد خبر: 839138

رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در گذشته افراد خانواده ۲ ساعت در ۲۴ ساعت گفتگو می‌کردند و اکنون به ۲۰ دقیقه کاهش یافته است و این در حالیست که گفتگو عصبیت را کاهش داده و موجب درک بیشتر و افزایش اشتراکات می‌شود.

کاهش گفتگو در خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه در روز
خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در گذشته افراد خانواده ۲ ساعت در ۲۴ ساعت گفتگو می‌کردند و اکنون به ۲۰ دقیقه کاهش یافته است و این در حالیست که گفتگو عصبیت را کاهش داده و موجب درک بیشتر و افزایش اشتراکات می‌شود.
کنگره نهایی پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور امروز با حضور مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در حقوق شهروندی، صالح امیری دبیر کمیته ملی المپیک و بطحایی وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از مدیران آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم اظهار کرد: ریل توسعه در ایران از آموزش و پرورش آغاز می‌شود و هر ایستگاه دیگر، خطوط انحرافی است. وی ادامه داد: اگر با چالش‌هایی در کشور مانند طلاق ایدز، گرانی، تورم، بیکاری، رشوه و اختلاس مواجهیم به این دلیل است که ما به ساخت انسان آنچه که در اندیشه امام (ره) است، فکر نکردیم. صالحی امیری با بیان اینکه کانون ساخت انسان، آموزش و پرورش است، افزود: وضعیت امروز آموزش و پرورش محصول دهه‌های گذشته است. وی تصریح کرد: تنها راه نجات کشور برای رسیدن به قله‌های فضیلت و رفاه اجتماعی قطعاً آموزش و پرورش است. وی با اشاره به پرسش هجدهم رئیس‌جمهور جمهور که «چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟» اشاره کرد و گفن: پاسخ بنده به این سوال، گفتگو است ما کمتر گفتگو می‌کنیم. رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در گذشته افراد خانواده ۲ ساعت در ۲۴ ساعت گفتگو می‌کردند و اکنون به ۲۰ دقیقه کاهش یافته است و این در حالیست که گفتگو عصبیت را کاهش داده و موجب درک بیشتر و افزایش اشتراکات می‌شود. وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اصلی‌ترین مرکز گفتگو است، اظهار کرد: راه تداوم حیات اجتماعی از مسیر گفتگو تحمل و مدارا می‌گذرد و شکل گیری آن در آموزش و پرورش انجام می‌شود. صالحی امیری ادامه داد: گفتگو به معنای اصل احترام و نگرش‌های دیگران است؛ گفتگو آغاز صلح و همزیستی است و می‌تواند به نشاط اجتماعی و مقاومت و تعامل اجتماعی کمک کند؛ گفتگو مقدمه و لازمه آزاد اندیشی است وی افزود: مسیر مدیریت کشور از مسیر گفتگو آغاز می‌شود و مبتنی بر آزادی و اختیار مستلزم شنیدن، احترام به آداب، مدارا و سازگاری، پایبندی به تعهدات اخلاقی و محصول عقل جمعی جامعه بشری است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد