مردم سفر‌های خود را مدیریت کنند

کد خبر: 829731

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، از مردم خواست پیش از مسافرت، چگونگی ترافیک را از پلیس جویا شوند و سفر‌های خود را مدیریت کنند.

مردم سفر‌های خود را مدیریت کنند

خبرگزاری مهر: سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه در بازدید هوایی از ترافیک جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین با بیان این مطلب اظهار داشت: تجارب سفر‌های عید فطر سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ترافیک سنگینی در جاده‌های شمالی کشور حاکم می‌شود و بر این اساس مردم باید سفر‌های خود را مدیریت و تقسیم‌بندی کنند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در راه‌های شمالی به علت ظرفیت پایین جاده ها، سنگین می‌شود، اظهار داشت: در این شرایط مسافران برای پیمودن مسیر‌های سه ساعته، سه برابر وقت خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به هموطنان و مسافران توصیه کرد که پس از اقامه نماز عید فطر برای آگاهی از وضعیت راه‌های کشور با شماره تلفن ۸۵۸۸۵۵۵۵ یا شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند.

مهری بیان کرد: با اوج سفر‌های تابستانی مسیر‌های زیارتی و سیاحتی با ترافیک سنگین و فشرده مواجه می‌شود که با برنامه ریزی ساده و مدیریت سفر می‌توان از اتلاف وقت پیشگیری کرد.

وی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را برای پیشگیری از حوادث یادآوری کرد و گفت: در صورت دیدن هر گونه خلاف به خصوص تخلف‌های حادثه‌ساز با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گفت: تخلف‌هایی مانند انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز مشمول پیگرد شدید قانونی است.

مهری افزود: رانندگان در صورت دیدن ترافیک سنگین می‌توانند از مسیر‌های جایگزین برای ادامه سفر استفاده کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد