کولاک شدید مانع از بازگشایی اتوبان تهران -قم شد!

کد خبر: 777001

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه پیش بینی می‌شود گره ترافیکی اتوبان تهران- قم ساعت 19 عصر امروز باز شود، گفت: خوشبختانه تلفات نداشتیم.

کولاک شدید مانع از بازگشایی اتوبان تهران -قم شد!

خبرگزاری ایلنا: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه پیش بینی می‌شود گره ترافیکی اتوبان تهران- قم ساعت 19 عصر امروز باز شود، گفت: خوشبختانه تلفات نداشتیم.

اکبر سلیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت اتوبان تهران - قم با توجه به شرایط جوی اظهار داشت: ریزش برف و کولاک همچنان در این محور در جریان است و متاسفانه گره ترافیکی تا به این لحظه باز نشده است.

وی ادامه داد: دلیل اینکه اقدامات راهداری منجر به بازگشایی ترافیک نمی‌شود کولاک بسیار شدید است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تاکید کرد:‌خوشبختانه تا به این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر به بار آمدن خسارت‌های جانی اعلام نشده است و تلفاتی نداشتیم.

سلیمیان با اشاره به توقف شش کیلومتری خودروها در اتوبان تهران - قم اظهار داشت: یکی از مشکلات ما این است که صف شش کیلومتری از خودروهای متوقف شده ایجاد شده که امکان تردد برای این خودروها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: البته سرنشینان این خودروها به راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی منتقل شده‌اند و گزارشی مبنی بر اینکه مشکل جانی برای این سرنشینان به وجود آمده باشد اعلام نشده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به مهمترین نقطه ترافیکی اتوبان تهران - قم گفت: منطقه حسن آباد گره‌ اصلی ترافیک اتوبان تهران - قم است.

سلیمیان با بیان اینکه دعا کنید راه‌های مسدودشده باز شود، گفت: پیش بینی می‌کنیم با انجام عملیات راهداری ساعت 19 عصر ترافیک تهران - قم باز شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد