کشف ۴ سوله کشت ماده مخدر «گل» در دماوند

کد خبر: 724438

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از کشف 4 سوله کشت و پرورش ماده مخدر «گل» دراین شهرستان و دستگیری اعضای باند کشت این ماده روان ‌گردان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از کشف 4 سوله کشت و پرورش ماده مخدر «گل» دراین شهرستان و دستگیری اعضای باند کشت این ماده روان ‌گردان در این شهرستان خبر داد.
حسن ابراهیمی بسابی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده دراین این 4 سوله در قالب گلخانه اقددام به کشت و پرورش ماده مخدر و روان گردان گل می شد.
وی با اشاره به اینکه با شناسایی این سوله ها، بوته‌های کاشته شده این ماده مخدر معدوم شدند اظهار کرد: دراین رابطه 5 نفر به عنوان اعضای باند کشت ، پرورش و فروش ماده مخدر گل دستگیر شدند.
وی گفت: بعد از تحقیقات میدانی و کسب اطلاعاتی در خصوص این پرونده به دستور قضایی، مستأجر به عنوان مباشر، صاحب ملک گلخانه و تعدادی اتباع بیگانه به عنوان سرایدار و باغ‌دار فعال در کشت مواد مخدر، دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه «گل» ازجمله مخدرهای مخربی است که استفاده از آن به تازگی در جامعه رواج پیدا کرده است، گفت: از صاحبان ملک و گلخانه‌ها می خواهیم در صورتی که قصد اجاره مزرعه و گلخانه را دارند حتما بصورت هفتگی و ماهانه برملک خود نظارت داشته باشند تا اقدامات خلاف قانون توسط مستاجر صورت نگیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد