تهران و شهر‌های شمالی خنک می‌شوند

کد خبر: 703539

در شهر تهران و برخی از شهر‌های شمالی از فردا با کاهش دمای هوا مواجه خواهیم بود و به تدریج از شدت گرما کاسته و هوا خنک‌تر خواهد شد.

خبرگزاری میزان: کارشناسی سازمان هواشناسی از تداوم گرما در برخی از نقاط کشور طی روز‌های آینده خبرداد.
فریبا گودرزی گفت: طی روز‌های آینده در برخی از نقاط کشور شاهد تداوم گرما خواهیم بود و این وضعیت در برخی از شهر‌ها تشدید می‌شود.
وی افزود: در اکثر شهر‌های جنوبی کشور تداوم گرما با افزایش دمای هوا همراه خواهد بود. کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دمای هوا در برخی از نقاط کشور اظهارکرد: در شهر تهران و برخی از شهر‌های شمالی از فردا با کاهش دمای هوا مواجه خواهیم بود و به تدریج از شدت گرما کاسته و هوا خنک‌تر خواهد شد. گودرزی ادامه داد: در این شرایط در برخی از نقاط از جمله سواحل دریای خزر، بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود. وی از وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق کشور از جمله زابل، نهبندان و برخی از شهر‌های استان خراسان جنوبی وزش شدید باد را خواهیم داشت که وزش شدید باد با گرد و غبار همراه خواهد شد. کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در این شرایط توصیه می‌شود افراد از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد