۳ گردشگر دیگر نیز نجات یافتند

کد خبر: 700288

معاون فرماندار ویژه دزفول گفت: با اعزام نیروهای امدادی ۳گردشگر دیگر حادثه روز گذشته در دزفول نجات یافتند و در مجموع ۱۷ نفر نجات یافتند.

خبرگزاری تسنیم:معاون فرماندار ویژه دزفول گفت: با اعزام نیروهای امدادی ۳گردشگر دیگر حادثه روز گذشته در دزفول نجات یافتند و در مجموع ۱۷ نفر نجات یافتند.
عبد الحسین پوررکنی، اظهار داشت: همزمان با اعلام خبر بروز حادثه برای گردشگران منطقه کول خرسان دزفول تمهیداتمورد نیاز برای نجات آنان انجام شد.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری نیروهای امداد و عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول و هلال احمر شهرستان، عملیات جست و جو و نجات آنان در منطقه کول خرسان آغاز شد. معاون فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: پس از این نیز و در صبح امروز بالگرد ویژه هلال احمر نیز برای جست و جو و نجات گردشگران حادثه دیده به منطقه اعزام و تلاش برای نجات آنان، آغاز شد. وی گفت: با اعزام این بالگرد و پس از بررسی‌های انجام شده، موقعیت 4گردشگری که از سرنوشت آنان اطلاعی در دست نبود، شناسایی و اقدامات موردنیاز برای نجات آنان توسط جمعیت هلال احمر و آتش نشانی دزفول، انجام شد. پوررکنی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تمام گردشگرانی که روز گذشته در منطقه کول خرسان دچار حادثه شده‌اند، شناسایی شده و با اعزام تجهیزات و پیگیرهای صورت گرفته عملیات نجات آنان آغاز شد. وی با بیان این که تا پایان عملیات امداد و نجات نیروهای عملیاتی در منطقه مستقر هستند، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، روز گذشته و در حادثه غرق شدن گردشگران منطقه کول خرسان دزفول 19 نفر دچار حادثه شده که 2 نفر جان خود را از دست داده و 17 نفر نیز، نجات یافتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد