انهدام باند جاعلان اسناد ملکی در ملارد

کد خبر: 688731

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به فروش مال غیر به همراه جعل اسناد ملکی به ارزش ۹ میلیارد ریال اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از انهدام باند جاعلان اسناد ملکی با ۹ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.
سرهنگ برزو همتی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت چند فقره شکایات مردمی مبنی بر کلاهبرداری توسط یکی از مشاورین املاک در شهرستان ملارد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات و کنترل شبانه محل فعالیت متهمان، موفق به شناسایی دو نفر متهم شده و آنها را حین خرید و فروش یک قطعه زمین و جعل اسناد مربوط به آن دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به فروش مال غیر به همراه جعل اسناد ملکی به ارزش ۹ میلیارد ریال اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. همتی در پایان از شهروندان خواست معاملات خود را در دفاتر رسمی و معتبر انجام داده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد