خواستگار کینه‌جو محاکمه می‌شود

کد خبر: 664943

دانشجوی کینه‌توز وقتی در خواستگاری از دختر همکلاسی‌اش جواب رد شنید، به بهانه دادن جزوه واردکلاس شد و در مقابل چشمان حیرت‌زده دانشجویان و استاد به دختر مورد علاقه‌اش هجوم برد و با سه ضربه چاقو او را از پا درآورد.

روزنامه ایران: دانشجوی کینه‌توز وقتی در خواستگاری از دختر همکلاسی‌اش جواب رد شنید، به بهانه دادن جزوه واردکلاس شد و در مقابل چشمان حیرت‌زده دانشجویان و استاد به دختر مورد علاقه‌اش هجوم برد و با سه ضربه چاقو او را از پا درآورد.
بیست و چهارم دی پارسال در جریان این جنایت که در یکی از دانشگاه‌های جنوب تهران اتفاق افتاد دختر جوان بشدت مجروح شد و ضارب را که پسر جوانی به‌نام «عرشیا» بود دستگیر کردند و دختر دانشجو به‌نام «هانیه» نیز که با ضربات چاقو جانش به‌خطر افتاده بود به بیمارستان انتقال یافت و با تلاش پزشکان از این حادثه جان به‌در برد.«عرشیا» که پس از این اقدام جنون‌آمیز دستگیر شده بود در بازجویی به کارآگاهان گفت: «مدتی قبل با «هانیه» آشنا شدم و قصد ازدواج با او را داشتم اما پس‌از مدتی وقتی هانیه به تقاضای من پاسخ رد داد خونم به جوش آمد و تصمیم گرفتم از انتقام بگیرم.
روز حادثه چاقو را در زیر لباس پنهان کردم و وارد کلاس شدم و به او هجوم بردم.این پسر جوان قرار است بزودی از زندان به شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شود و تحت محاکمه قرار گیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد