خلیج فارس از امشب مواج می‌شود

کد خبر: 660063

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش کیفیت هوا در استان طی ساعات آینده خبر داد و گفت: از امشب به علت افزایش سرعت باد، خلیج فارس مواج می‌شود.

خبرگزاری مهر: پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امشب با افزایش سرعت وزش جریانات شمال غربی، خلیج فارس به تدریج از قسمت‌های شمالی مواج خواهد شد.
وی اضافه کرد: این شرایط طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه همچنان ادامه خواهد داشت و همچنین طی این مدت تشکیل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان کمی تا نیمه ابری از اواخر وقت همراه با وزش باد و گرد و خاک و در برخی نقاط همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق پیش‌بینی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: جهت باد متغیر غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، و از اواخر وقت امروز شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت است.
مساعدی ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج در در سطح استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰سانتی متر و از امشب ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت یک و ۵۳ دقیقه بامداد، مد اول ساعت هشت و ۲۱ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴ و ۳۳ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه خواهد بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد