مدارس برخی از استان‌ها فردا تعطیل شد

کد خبر: 593352

اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، فردا سه شنبه ۲ آذرماه مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان کلات تعطیل است.

خبرگزاری مهر: مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان کلات فردا تعطیل است. بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، فردا سه شنبه ۲ آذرماه به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان کلات تعطیل است.
مدارس اردبیل برای دومین روز متوالی تعطیل شد‌ بر اثر بارش برف و برودت و سرمای هوا مدارس اردبیل برای دومین روز متوالی تعطیل شد. بر اثر بارش برف و برودت و سرمای هوا مدارس اردبیل برای دومین روز متوالی تعطیل شد تا دانش‌آموزان این روز را نیز در سری صبح خانه‌نشین شوند. براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز سه‌شنبه، 2 آذرماه در سری قبل از ظهر در نیر فقط پیش‌دبستانی تعطیل شده و دانش‌آموزان این مقطع سری صبح را در خانه‌های خود سپری می‌کنند. در اردبیل، خلخال، سرعین، هیر و نمین نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در مشگین‌شهر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل می‌شود. با ورود سامانه سرد و بارشی به استان اردبیل شاهد کاهش دما در اغلب شهرها و مناطق استان بوده‌ایم به طوری که دمای هوا در اردبیل منفی 5 درجه و در خلخال که سردترین منطقه استان بوده به 6 درجه زیر صفر رسیده است. براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، دمای هوا در اردبیل با کاهش محسوس مواجه شده و به 14 درجه زیر صفر کاهش می‌یابد و در اغلب مناطق استان شاهد هوایی سرد و کاهش دما خواهیم بود که این سامانه هوای سرد و بارش برف تا سه‌شنبه شب در استان اردبیل تداوم یافته و از روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد