۱۲ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده ساوه

کد خبر: 577404

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: طی عصر روز جمعه وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای ساوه-تهران و ساوه- همدان، ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری مهر: نعمت الله عزیزی اظهار داشت: نخستین سانحه جاده ای که عصر روز جمعه بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو با هم در آزاد راه ساوه-تهران رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.
وی افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس، نیروهای امدادی اورژانس شهری مامونیه و هلال احمر این شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه منتقل کردند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه بیان کرد: در سانحه جاده ای دوم نیز که شامگاه جمعه به علت برخورد دو دستگاه پراید در آزادراه ساوه- همدان به وقوع پیوست، هفت نفر مصدوم شدند.
عزیزی خاطرنشان ساخت: تیم اورژانس سیلجرد و شهر صنعتی کاوه پس از اطلاع این حادثه بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه تصریح کرد: این دو سانحه رانندگی که در کمتر از فاصله زمانی سه ساعت، در محورهای ساوه به وقوع پیوسته، جمعا ۱۲مصدوم برجای گذاشت و خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد