پشت پرده کمپین تخریب در همشهری ماه

کد خبر: 570079

صد و چهل و هشتمین شماره همشهری ماه بر روی گیشه ها آمد. در این شماره همشهری ماه پرونده اصلی به حملات سازمان یافته اخیر بر علیه مدیریت شهری تهران اختصاص یافته و پشت پرده های کمپین سیاسی و انتخاباتی شکل گرفته در این راستا مورد تحلیل و بررسی کارشناسان مسائل سیاسی قرار گرفته است.

پشت پرده کمپین تخریب در همشهری ماه
سرویس اجتماعی فردا: صد و چهل و هشتمین شماره همشهری ماه بر روی گیشه ها آمد. در این شماره همشهری ماه پرونده اصلی به حملات سازمان یافته اخیر بر علیه مدیریت شهری تهران اختصاص یافته و پشت پرده های کمپین سیاسی و انتخاباتی شکل گرفته در این راستا مورد تحلیل و بررسی کارشناسان مسائل سیاسی قرار گرفته است.
 همشهری ماه
در این پرونده از تحلیل های افرادی همچون مهدی ذاکری، محمدرضا زائری، رسول بابائی، مجید حسینی، مهدی فضائلی، کمیل قیدرلو و محمد مشاری بهره گرفته شده است. در پرونده بین الملل این شماره همشهری ماه آینده سیاسی سوریه مورد تحلیل و ارزیابی کارشناسانی همچون باربارا اسلوین، ابراهیم متقی و گولبات رتسخیلادزه قرار گرفته است.
در مطالب اقتصادی این نشربه موضوع گریزگاه های قاچاق در ایران مورد تمرکز قرار داشته و در این راستا گفتگوهایی با چهره های سرشناسی همچون احمد توکلی نماینده سابق مجلس، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران و قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است.
در پرونده اجتماعی این نشریه با عنوان «واقعیت های امروز پایتخت»، جایگاه امروز ایران در رتبه بندی های بین المللی مورد ارزیابی کارشناسان مسائل شهری و چهره هایی چون دکتر محسن حبیبی قرار گرفته است.

در این شماره همشهری ماه می توان سوژه ها و مطالب متنوع و خواندنی دیگری را هم مشاهده کرد که توسط تحلیل گران و روزنامه نگاران شناخته شده کشورمان تهیه شده اند. شماره مهرماه همشهری ماه با قیمت 5000 تومان در دکه های مطبوعاتی سراسر کشور در دسترس است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد