سردار اشتری:انسداد کامل مرزها صورت نگرفته است

کد خبر: 488528

فرمانده ناجا با اشاره به مسدود نشدن کامل مرزها برای تکمیل مبارزه با مواد مخدر گفت:‌ برای انسداد کامل مرزها نیازمند خرید تجهیزات و امکاناتی هستیم تا مبارزه با مواد مخدر به شکل کامل صورت گیرد و پیشنهادهای لازم در خصوص خرید این تجهیزات به دولت ارائه شده است.

خبرگزاری فارس: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در همایش رؤسا و معاونین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان‌ها، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت انسداد مرزها گفت: برای انسداد کامل مرزها نیازمند خرید تجهیزات و امکاناتی هستیم تا مبارزه با مواد مخدر به شکل کامل صورت گیرد و پیشنهادهای لازم در خصوص خرید این تجهیزات به دولت ارائه شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این پیشنهادها در بودجه امسال و برنامه پنج‌ساله ششم لحاظ شود.

سردار اشتری ابراز امیدواری کرد: با دستیابی به این تجهیزات روز مبارزه با مواد مخدر قوی‌تر و سریع‌تر انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه مقدار از مرزها مسدود شده‌اند، گفت: بخش‌هایی که اولویت داشته است مسدود شده است اما مناطقی است که مسدود نشده و باید به صورت الکترونیکی تحت نظارت قرار گیرد.

فرمانده ناجا ادامه داد: امیدوارم با حمایت دولت و تلاش همکاران انسداد کامل مرزها صورت گیرد.

وی در خصوص کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: کمک‌های لازم از طرف سازمان‌های بین‌المللی انجام نشده است اما ما اتکای زیادی به کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی نداریم هر چند گزارش‌هایی از عملکرد خود را به این سازمان‌ها ارسال کردیم و بیشتر این سازمان‌ها بر این باورند که پلیس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت با مواد مخدر مبارزه می‌کند و سند این مطالب ارائه شده شهدای ما هستند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی در خصوص بودجه لازم برای افزایش حقوق کارکنان ناجا گفت: در خصوص معیشت و حقوق کارکنان نیروی انتظامی پیشنهادهایی به ستاد کل و دولت ارائه داده‌ایم که امیدواریم در این خصوص گشایشی انجام شود هرچند با همکاری ستاد کل و سخت‌کوشی کارکنان ناجا اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی در خصوص نظرش درباره اعدام قاچاقچیان گفت: قوه قضائیه و مجلس در حال بررسی این موضوع هستند اما من معتقدم هر اقدام و روشی که بازدارندگی داشته باشد و مؤثر باشد باید انجام شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد