ادامه بارش باران در نوار شمالی کشور

کد خبر: 230946

با ورود سامانه بارشی به کشور و حرکت کند این سامانه پیش‌بینی می‌شود طی 3 روز آینده در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور ابری همراه با بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد و کاهش دما باشد و همچنین بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف رخ دهد.

فارس: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش باران در ۳ روز آینده در نوار شمالی کشور همچنان ادامه خواهد داشت.
عبدالرضا امیدوار شهری اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به کشور و حرکت کند این سامانه پیش‌بینی می‌شود طی 3 روز آینده در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور ابری همراه با بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد و کاهش دما باشد و همچنین بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف رخ دهد.
وی با بیان اینکه در همین مدت دریای خزر به سبب افزایش سرعت باد مواج و توفانی خواهد بود،‌ گفت: از سه شنبه بعدازظهر دامنه بارش به مناطق شرقی کشور نیز کشیده خواهد شد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در مناطق تحت تاثیر این سامانه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه غربی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نیمه شرقی وزش باد شدید خواهد بود.
امیدوار شهری با بیان اینکه آسمان تهران امروز ابری و گاهی همراه با بارش باران و رعدوبرق و وزش باد همراه خواهد بود ادامه داد: همچنین آسمان تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ابری و رگبارورعدوبرق گاهی وزش بادشدید و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
وی اضافه کرد: طی روز چهارشنبه به سبب بارش شدید گاهی با رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید در استان‌های کهگیلویه وبویراحمد، فارس و بوشهر آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها پیش بینی می شود که می تواند با خسارت همراه باشد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: درهمین روز در استان‌های یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان نیز بارش‌های رگباری با رعد و برق و وزش باد شدید می‌تواند سبب آب گرفتگی معابر عمومی و ایجاد خسارت شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد