اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس | این مدارس سه‌شنبه غیرحضوری شدند

کد خبر: 1204827

با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس در روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.

اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس | این مدارس سه‌شنبه غیرحضوری شدند

 با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس استان در روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود./ایسنا

مدارس ابتدایی استان همدان غیرحضوری شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:به علت لغزندگی معابر و جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان مقاطع ابتدایی سراسر استان فردا سه شنبه تعطیل است.

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در این اطلاعیه آمده است: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان فردا سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ در نوبت "صبح" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

این اطلاعیه می افزاید: مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا تعطیل است.

در این اطلاعیه از مدیران خواسته شده اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

ادارات و مراکز آموزشی این استان امرورز/دوشنبه/ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت کارمندان به صورت دورکاری و غیرحضوری شد.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

بارش برف از بامداد یکشنبه در سراسر استان آغاز شد.

مدارس ابتدایی ۴ شهرستان کرمانشاه روز سه‌شنبه غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی چهار شهرستان استان در روز سه شنبه(۲۵ بهمن) به دلیل سرمای هوا خبر داد.

افشین یگانه با اشاره به غیرحضوری شدن فعالیت مقطع ابتدایی مدارس شهرستانهای هرسین، سنقر، صحنه و کنگاور به دلیل سرمای شدید هوا در نوبت صبح فردا(سه شنبه)، گفت: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم این چهار شهرستان هم با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

 یگانه افزود: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستانهای پاوه و جوانرود هم در نوبت صبح روز سه شنبه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت مدارس در زمان تعطیلی، به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می یابد.

مدارس برخی شهرستان‌های استان اصفهان سه‌شنبه ۲۵ بهمن غیرحضوری شد

 مدارس برخی شهرستان‌های استان اصفهان به علت بارش شدید برف فردا سه‌شنبه ۲۵ بهمن غیر حضوری برگزار می‌شود.‌

جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: به علت بارش سنگین برف، برودت هوا و وقوع کولاک مدارس تمامی مقاطع بخش چنارود شهرستان چادگان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارس ابتدایی شهرستان سمیرم نیز فردا سه شنبه ۲۵ بهمن ماه به علت بارش برف غیرحضوری است، افزود: سایر مقاطع این شهرستان نیز با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند و در پایان ساعت آموزشی یک ساعت جبران می‌شود.

نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در روز سه شنبه ۲۵ بهمن اعلام شد

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای، نحوه فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های استان را با توجه به‌ برودت هوا و لغزندگی معابر در روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: مدارس ابتدایی شهر و روستا و مدارس متوسطه اول و دوم روستایی در شهرستان اراک به صورت غیرحضوری فعالیت دارند و مدارس همه دوره‌های تحصیلی در شهرستان خنداب و مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

اطلاعیه ادامه داده است: مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان، تفرش و کمیجان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود و سایر مدارس استان مرکزی در همه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

 مدارس اراک و شازند غیر حضوری شد

بارش برف و برودت دمای هوا کار مدارس را به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی  مدارس ابتدایی شهر و روستا و مدارس متوسطه اول و دوم روستایی شهرستان اراک در نوبت صبح به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

 مدارس ابتدایی شهرستان شازند نیز در نوبت صبح فردا به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

مدارس سایر شهرها با یک ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد