محور هراز باز است؟

کد خبر: 1085195

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور هراز بازگشایی شده و همزمان طرح محدودیت ورود خودروهای غیربومی در ورودی‌های استان اعمال می‌شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ هزار و ۵۹۳ خودرو که قصد ورود به مازندران داشتند اعمال قانون شدند.

محور هراز  باز است؟

از اوایل هفته جاری تاکنون بارها به‌خاطر بارش باران، سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان مازندران شاهد انسداد محورهای استان بودیم.

از عصر سه‌شنبه دوازدهم مردادماه نیز محور هراز که یکی از محورهای شریانی استان مازندران محسوب می‌شود به‌دلیل سیل و ریزش سنگ مسدود شده بود.

سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به علت علت وقوع سیلاب در منطقه پنجاب محور هراز کیلومتر 52 جهت پاکسازی جاده هراز از دوازدهم مردادماه مسدود شده بود.

وی افزود: همکاران پلیس راهور با عوامل راهداری با تمام توان پای کار آمدند و نسبت به پاکسازی و بازگشایی محور اقدام کردند.

سرپرست پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه از ساعت 9 شب گذشته محور هراز بازگشایی شد و خسارت جانی و مالی برای رانندگان نداشتیم.

عبادی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی محور هراز و به‌خاطر افزایش ابتلا به کرونا طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی نیز در مبادی ورودی استان اعمال می‌شود، گفت: از ابتدای امسال 71 هزار و 593 خودرو اعمال قانون شدند و 39 هزار و 783 خودروی با پلاک غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند به مبداء بازگردانده شدند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد