پیش‌بینی وضعیت جوی پایتخت در سه روز آینده

کد خبر: 1042473

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده در ۲۲ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود، گفت: فردا اردبیل با کمینه دمای ۱۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت جوی پایتخت در سه روز آینده

خبرگزاری فارس:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده در ۲۲ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود، گفت: فردا اردبیل با کمینه دمای ۱۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: به دلیل پایداری جوی در اغلب مناطق کشور، طی پنج روز آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، اصفهان، کرج، قم، اراک، قزوین، تبریز و مشهد ادامه دارد.

وی بیان کرد: امروز و فردا در ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس جنوبی در برخی ساعات رشد ابر و بارش پراکنده داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز یکشنبه ۱۱ دی در ساعت بعد از ظهر و روز دوشنبه ۱۲ دی با شمالی شدن جریانات هوا بر روی دریای خزر در استان‌های واقع در سواحل جنوبی خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود و دریا مواج خواهد بود.

ضیائیان افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیشِ رو شرق دریای عمان به تناوب مواج است.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران روز جمعه صاف و غبار آلود خواهد بود که این شرایط روز شنبه و یکشنبه نیز ادامه دارد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۰ و ۱۱ درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اردبیل با کمینه دمای ۱۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان اظهار کرد: روز آینده در ۲۲ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد