آخرین وضعیت راه‌ها

کد خبر: 1032271

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌ها را تشریح کرد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، تهران و مازندران شاهد بارش برف و باران هستیم.

آخرین وضعیت راه‌ها

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌ها را تشریح کرد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، تهران و مازندران شاهد بارش برف و باران هستیم.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی اظهار کرد: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل تونل تکاور تا تونل امیرکبیر سنگین است، همچنین تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک، در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا، در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل گلشهر تا مهرویلا و استاندارد تا پل فردیس و در محور تهران - شهریار هم سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، تهران و مازندران بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی در پایان گفت: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، گیلان، قزوین، البرز، مرکزی، همدان، کردستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، کرمان، یزد، اصفهان، قم، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی گزارش شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد