انجام ۳۷۰ ماموریت ویژه اورژانس کشور در هفته گذشته

کد خبر: 826955

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته، ۳۷۰ ماموریت ویژه توسط اورژانس ۱۱۵ در کشور انجام شد که ۱۶۳ مورد از این ماموریت‌ها معادل ۴۴ درصد، ماموریت‌های ترافیکی و ۲۰۷ مورد دیگر معادل ۵۴ درصد از ماموریت ها، غیرترافیکی بودند.

انجام ۳۷۰ ماموریت ویژه اورژانس کشور در هفته گذشته

خبرگزاری فارس:سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته، ۳۷۰ ماموریت ویژه توسط اورژانس ۱۱۵ در کشور انجام شد که ۱۶۳ مورد از این ماموریت‌ها معادل ۴۴ درصد، ماموریت‌های ترافیکی و ۲۰۷ مورد دیگر معادل ۵۴ درصد از ماموریت ها، غیرترافیکی بودند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته، ۳۷۰ ماموریت ویژه توسط اورژانس ۱۱۵ در کشور انجام شد که ۱۶۳ مورد از این ماموریت‌ها معادل ۴۴ درصد، ماموریت‌های ترافیکی و ۲۰۷ مورد دیگر معادل ۵۴ درصد از ماموریت ها، غیرترافیکی بودند.

وی اظهار داشت: بیشترین ماموریت‌های ویژه ترافیکی انجام شده در هفته گذشته مربوط به استان‌های مازندران، خراسان رضوی و البرز بود. همچنین ۱۰ درصد از ماموریت‌های ویژه ترافیکی مربوط به خودرو‌های سنگین، ۹ درصد مربوط به وانت بار و ۴ درصد مربوط به خودرو‌های حمل و نقل عمومی بودند. وی تصریح کرد: در ۳۷۰ ماموریت ویژه اورژانس ۱۱۵ کشور در هفته گذشته، به ۱۱۶۸ مصدوم و بیمار خدمات ارائه شد و از این بین، ۱۰۱۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به مهمترین حوادث هفته گذشته، گفت: در حادثه واژگونی مینی بوس در ۱۶ خرداد ماه در محور سواد کوه-فلورد، ۲۱ نفر مصدوم شدند. همچنین حوادثی مانند واژگونی مینی بوس در محور بابل- جاده گنج افروز در ۱۸ خرداد ماه با ۱۴ مصدوم، مسمومیت غذایی در شهرستان کمیجان استان مرکزی با ۱۲ مسموم در ۱۸ خرداد ماه، توفان در کلاردشت و عباس آباد مازندران با ۸ مصدوم و زمین لرزه ۴.۲ ریشتری یاسوج در ۱۶ خردادماه با ۵ مصدوم، مهمترین حوادث هفته گذشته بودند. خالدی یادآور شد: اورژانس کشور در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به ۳۰۸۰ نفر و در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس نیز به ۵۲۵ نفر خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه و در این مراسم ها، ۵۳ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرد. وی درخصوص ماموریت‌های اورژانس هوایی در هفته گذشته نیز گفت: اورژانس هوایی در هفته گذشته ۳۹ ماموریت در کشور انجام داد که ۱۷ مورد معادل ۴۳ درصد از آن‌ها ماموریت‌های ترافیکی و ۲۲ مورد معادل ۵۷ درصد از آنها، ماموریت‌های غیرترافیکی بودند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: اورژانس هوایی در هفته گذشته ۲۹ مصدوم حوادث ترافیکی و ۲۲ بیمار حوادث غیرترافیکی را به مراکز درمانی منتقل کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد