اغتشاشات سکه را گران کرد

کد خبر: 767044

در پی بروز برخی اغتشاشات محدود و تخریب اموال عمومی که به بروز ناامنی هایی منجر شده، قیمت سکه بهار آزادی هم درپی گرانی ارز روند صعودی به خود گرفته و به یک‌میلیون و ۵۰۶ هزار تومان رسیده است.

اغتشاشات سکه را گران کرد
خبرگزاری تسنیم: در پی بروز برخی اغتشاشات محدود و تخریب اموال عمومی که به بروز ناامنی هایی منجر شده، قیمت سکه بهار آزادی هم درپی گرانی ارز روند صعودی به خود گرفته و به یک‌میلیون و ۵۰۶ هزار تومان رسیده است.
نرخ فروش دلار هم‌اکنون در تابلوی صرافی‌ها ۴۳۵۰ تومان، یورو ۵۴۶۵ تومان، پوند انگلیس ۵۸۹۶ تومان و درهم امارات ۱۱۸۰ تومان ثبت شده است. در بازار سبزه‌میدان نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و ۵۰۶ هزار تومان، سکه تمام‌بهار طرح قدیم یک‌میلیون و ۴۶۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۷۳۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۳۵ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۸۲ هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می‌شود. هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۳۱۱.۵ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی ۱۳۷ هزار و ۶۰۵ تومان فروخته می‌شود. به گفته برخی فعالان بازار، بروز برخی ناآرامی‌های اخیر هم در افزایش نرخ ارز و به تبع آن گران شدن سکه تاثیر داشته و به نظر می‌رسد، با ادامه برخی اغتشاشات، شاهد گرانی بیشتر ارز و سکه و تشدید گرانی‌ها و فشار‌ها بر مردم خواهیم بود. مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی همزمان با تشدید نوسانات قیمت سکه در بازار گفت: بازار طلا بازار پر نوسان و پر ریسکی است، محل مناسبی برای مردم عادی جهت سرمایه‌گذاری نیست و ممکن است با کاهش جهانی قیمت طلا خریداران سکه متضرر شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد