برای خرید واحد نوساز در منطقه ۵ چقدر هزینه کنیم؟

کد خبر: 1168983

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران خواهیم‌ پرداخت.

منطقه ۵ در شمال غربی تهران قرار دارد و از سمت شمال به دامنه‌ کوه‌های البرز، از سمت شرق به بزرگراه محمد علی جناح و از سمت جنوب به جاده مخصوص کرج منتهی می ‌شود. بیشترین ساخت و ساز در این منطقه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و به بیشترین رشد خود رسید. این منطقه افراد بسیار زیادی را برای سکونت به خود جذب کرده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ۵ تهران را دارید می‌توانید واحدی ۱۰۶ متری در پونک را که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به مبلغ ۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر واحدی نوساز در پونک میخواهید می‌توانید واحدی ۹۰ متری و ۲ خوابه را به قیمت ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحدی ۱۷ ساله در شهرک‌آپادانا با متراژ ۱۱۳ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی معادل ۶ میلیارد تومان دارد.

واحدی ۱۱۰ متری در المهدی که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

می توانید واحدی ۱۱۵ متری در جنت‌آباد مرکزی که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحدی ۲۰ ساله در باغ‌فیض با متراژ ۵۱ متر و ۱ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

همچنین واحدی ۱۲۰ متری در اکباتان که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۶ میلیارد تومان دارد.

قیمت آپارتمان

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد