قطعاً شما هم تاکنون سفر با قطار، اتوبوس و ماشین شخصی را تجربه کرده‌اید و می‌دانید که دیدن منظره‌های طبیعی جاده چقدر لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است؛اما باید بدانید که در سفر با هواپیما، با اینکه نمی‌توانید از دیدن جاذبه‌ها و مسیر پیش رو لذت ببرید، اما نسبت به ق

کد خبر: 1222208
قطعاً شما هم تاکنون سفر با قطار، اتوبوس و ماشین شخصی را تجربه کرده‌اید و می‌دانید که دیدن منظره‌های طبیعی جاده چقدر لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است؛اما باید بدانید که در سفر با هواپیما، با اینکه نمی‌توانید از دیدن جاذبه‌ها و مسیر پیش رو لذت ببرید، اما نسبت به ق

 

 

در رابطه با سفرهای هوایی در ایران جالب است بدانید که با تأسیس فرودگاه امام خمینی تهران تمامی پروازها از فرودگاه مهرآباد به این فرودگاه منتقل شد؛ بنابراین در حال حاضر اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، می‌توانید از فرودگاه امام خمینی به هر کجای دنیا که می‌خواهید به‌آسانی و بدون دغدغه سفر کرده و از خدمات و امکانات ایرلاین‌های این فرودگاه بهره‌مند شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد خدمات، آدرس و امکانات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در اختیار شما قرار دهیم که شاید اگر بارها از آن استفاده کرده باشید باز هم برای شما جذاب باشد.

معرفی فرودگاه امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در ۳۰ کیلومتری تهران و در زمینی به مساحت 14 هکتار ساخته شده است. 

در حال حاضر در این فرودگاه، 40 شرکت هواپیمایی مشغول به کار بوده و در طول هفته بیش از 700 پرواز به 30 کشور انجام می‌دهند.

هنگام مراجعه به فرودگاه امام خمینی، شاهد فضاهای بزرگی در اطراف فرودگاه هستیم اعم از باند پروازی به طول 4200 متر و پارکینگ‌هایی با ظرفیت بالا خواهید بود که می‌توانید خودروهای خود را در آن پارک کرده و به سمت سالن‌های فرودگاه بروید.

2

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

 در شرکت سعادت رنت اجاره خودرو فرودگاه امام با شرایطی آسان و قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. کرایه خودرو در فرودگاه امام سبب می‌شود که بتوانید در کمال آرامش با خودرویی لوکس و کم‌هزینه‌تر از تاکسی، به مقصد مورد نظر خود بروید؛همچنین اگر با فرد یا نماینده‌ای از یک سازمان مهم قرار کاری دارید، می‌توانید یک خودروی تشریفاتی به همراه راننده به فرودگاه بفرستید و به صورت رسمی از او استقبال کنید و او را تحت‌تأثیر قرار دهید. تمامی راننده‌های سعادت رنت به آداب تشریفات آگاه و به زبان انگلیسی، ترکی و... مسلط هستند.

سعادت رنت با خدمات اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و سایر شهرها به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا سفری راحت و به‌یادماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

پایانه‌های فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی دارای سه پایانه است که به‌صورت زیر تعریف می‌شوند:

پایانه‌ی شماره یک:  اکثر پرواز‌ها در این فرودگاه، از طریق پایانه شماره یک انجام می‌شوند و این پایانه سالانه میزبان بیش از نه میلیون مسافر است؛ همچنین پرواز‌های ورودی فرودگاه امام نیز از طریق همین ترمینال انجام می‌شود.

پایانه‌ی شماره دو یا پایانه سلام: یکی از مدرن‌ و پیشرفته‌ترین پایانه‌ها در خاورمیانه، پایانه دوی فرودگاه امام خمینی است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. سالانه ۵ میلیون مسافر از این ترمینال استفاده کرده و به کشورهای مختلف سفر می‌کنند.

پایانه‌ی شماره سه یا پایانه ایرانشهر:  در حال حاضر این پایانه در دستور ساخت قرار دارد و پس از اتمام ساخت، به پرواز‌های داخلی اختصاص داده خواهد شد. 

3

بخش‌های مختلف فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی به‌منظور رفاه حال مسافران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سالن تشریفات اختصاصی
  • بخش گذرنامه
  • پست
  • اورژانس
  • بخش گمرک
  • بخش بسته‌بندی بار
  • امور جامه‌دان
  • بخش اشیای گمشده

امکانات فرودگاه امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران، برای آسایش و راحتی مسافران امکانات رفاهی بسیاری را به آنها ارائه می‌دهد که به‌صورت زیر است:

  • وای‌فای رایگان
  • بانک و صرافی
  • رستوران و کافی‌شاپ
  • هتل

CiP  فرودگاه امام خمینی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرودگاه امام، بخش CiP یا سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه است که دارای سه‌طبقه بوده و به‌عنوان مجهزترین بخش در فرودگاه شناخته می‌شود. افرادی که مایل هستند پیش یا پس از پرواز خود کمی به استراحت بپردازند، می‌توانند از سالن CiP استفاده کنند و از امکاناتی چون انواع نوشیدنی‌های رایگان و اینترنت بهره‌مند شوند.

چگونه به فرودگاه امام خمینی برویم؟

برای رفتن به فرودگاه امام خمینی می‌توانید از وسایل نقلیه مختلفی استفاده کنید که آنها را در ادامه بیان کردیم:

  • خودرو شخصی
  • اتوبوس
  • مترو
  • تاکسی فرودگاه
  • اجاره خودرو فرودگاه امام

پارکینگ‌های فرودگاه امام خمینی

در فرودگاه امام خمینی تهران جهت آسایش و راحتی مسافران و همراهان آنها، ۵ پارکینگ احداث شده است که افراد می‌توانند با آسودگی خاطر خودروهای خود را در این پارکینگ‌ها پارک کنند.

·       پارکینگ اول، پارکینگ طبقاتی فرودگاه، مسقف و دارای ظرفیت ۱۸۰۰ خودرو در دو طبقه است. این پارکینگ مختص توقف‌های کوتاه مانند بدرقه مسافر و … می‌باشد.

·       پارکینگ شماره دو، مناسب مسافرانی ساخته شده است که می‌خواهند خودرو‌های خود را به مدت طولانی در پارکینگ پارک کنند.

·       پارکینگ‌های شماره ۳ و ۴ نیز به‌منظور پارک‌کردن‌های کوتاه‌مدت ساخته شده است و ظرفیت این دو پارکینگ روی‌هم‌رفته، ۱۰ هزار خودرو است.

·       پارکینگ شماره ۵ برای بخش گمرک در نظر گرفته شده و ظرفیتی به تعداد ۱۲۰۰ خودرو دارد.

جمع بندی

یکی از پرمخاطب‌ترین خدمات ما در سعادت رنت، ترانسفر فرودگاه امام خمینی تهران است. به این صورت که مسافران اطلاعات پرواز خود را به کارشناسان شرکت ارسال می‌کنند و با دریافت خودروی مدنظر خود، ترانسفری راحت و بدون دغدغه را تجربه خواهند کرد.

خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی به دو صورت با راننده و بدون راننده ارائه خواهد شد که با ارسال مدارک مربوطه می‌توانید خودرو را در فرودگاه یا لوکیشن انتخابی خود، از نمایندگان سعادت رنت تحویل بگیرید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد