خودکار بال پوینت آرامی

کد خبر: 1140445
خودکار بال پوینت آرامی

 

خودکار بال پوینت آرامی یکی از محصولات برند آرامی است که توسط شرکت هدایت و پرورش اندیشه تولید و به بازار عرضه شده است، این شرکت در سال 1395 با همکاری یک گروه متخصص پا به عرصه وجود گذاشت و به تولید لوازم تحریر و نوشت افزار روی آورد. این گروه از تخصص و مشاوره متخصصین ژاپنی، کره ای و ایرانی برای تولید محصولات خود بهره گرفته و همواره با نظارت بر بازار داخلی در تلاش بوده تا نیاز مصرف کننده ایرانی و رضایت او را اولویت اول خود قرار دهد و بر این اساس بتواند در بازار جهانی سهمی را از آن خود کند. شرکت آرامی علاوه بر انواع خودکار و روان نویس محصولاتی همچون پاک کن، تراش و مداد و... را نیز تولید می کند.

خودکار آرامی مدل  K2چه ویژگی هایی دارد؟

1. بدنه خودکارهای آرامی به صورت مثلثی طراحی شده که همین موضوع باعث می شود انگشتان دست به راحتی بر روی خودکار قرار گیرند.

2. خودکارهای آرامی سبک بوده و در نوشتن های طولانی  باعث خستگی دست نمی شوند.

3. ساچمه خودکارهای آرامی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مونتاژ شده است و جوهر آن روان بوده و در هنگام نوشتن باعث جوهر ریزی روی دست و کاغذ نمی شوند.

4. خودکارهای آرامی را می توان بدون قعطی تا آخرین قطره استفاده کرد، بسیار روان و با صرفه هستند.

5. تنوع رنگی خودکارهای آرامی بالا بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند.

6. خودکارهای آرامی در دو سایز نوک 0.7 و 1 میلی متر تولید می شوند.

7. جنس بدنه خودکار آرامی پلاستیکی است.

8. دارای گیره نگهدارنده است، تا امکان قرار دادن در داخل جیب کیف یا پیراهن وجود داشته باشد تا در صورت نیاز قابل دسترس باشد.

2

دوست دارید با انواع خودکار آشنا شوید؟

بالپوینت)  ( Ballpoint

بالپوینت ها همان خودکارهای معمولی هستند که جوهر آن ها بر پایه روغن است، نوک آن ها گرد است و همین مسئله باعث خشک شدن این نوع خودکارها می شود. جوهر خودکارهای Ballpoint غلیظ است و همین باعث می شود تا جوهر کم تری استفاده شود و در مقایسه با خودکارهای دیگر با دوام تر هستند این نوع خودکارها برای رسم خطوط ظریف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. خودکارهای بالپوینت در دو نوع مختلف یکبار مصرف و قابل شارژ تولید و به بازار عرضه می شوند، نوع قابل شارژ آن بعد از اتمام قابل خریداری از فروشگاه های لوازم تحریر می باشد.

خودکارهای ژله ای

اثرگذاری خودکارهای ژله ای بر روی کاغذ پر رنگ تر از خودکار های معمولی است و همین مسئله باعث دیرتر خشک شدن محل نوشته می شود و امکان پخش شدن جوهر از محل نوشته وجود دارد.

رولربال ( ( Rollerbal

رولربال ها و بال پوینت ها شباهت زیادی به هم دارند تنها تفاوت آن ها در جوهر و نوک آنهاست. جوهر بال پوینت ها بر پایه روغن و جوهر رولربال ها بر پایه آب می باشد. نوک رولربال ها نازک تر از بال پوینت هاست و به راحتی می توان با آن ها خطوط نازک ایجاد کرد.

خودکارهای بالپوینت را بیشتر بشناسید

خودکارهای بال پوینت به قلم توپی هم معروفند. در این نوع خودکارها جوهر بر روی یک توپ فلزی که از جنس فولاد، برنج یا کاربید تنگستن است منتقل و سپس بر روی کاغذ انتقال داده می شود. جوهر های این نوع خودکار دارای 25 تا 40 درصد رنگ می باشند. رنگ ها در مقادیری از اسید چرب و حلال ها معلق هستند که همین موضوع باعث روان شدن نوک توپی خودکار می شود و نوشتن را آسان می کند. از جمله رایج ترین حلال ها بنزیل الکل یا فنوکسی اتانول هستند. این حلال ها با رنگ ها و روغن ها مخطوط می شوند و خمیری صاف بوجود می آورند که خیلی سریع خشک می شوند. خشک شدن جوهر خودکارهای بال پوینت به دو مورد بستگی دارد، یکی به ویسکوزیته جوهر و دیگری به قطر توپی خودکار.

اجزای خودکار بالپوینت شامل یک توپ که آزادانه می چرخد و جوهر را بر روی کاغذ منتقل می کند. یک حفره که توپ را در جای خودش قرار می دهد، کانال هایی که جوهر را از طریق حفره به توپ انتقال می دهند و مخزن جوهر که جوهر را به توپ می رساند.

خودکارهای آرامی دارای رنگ بندی متنوع هستند و به صورت تکی و پک های 4، 6 و 10 عددی به بازار عرضه می شوند. از این نوع خودکارها علاوه بر یادداشت های روزانه به دلیل تنوع بالایی که دارند می توان برای طراحی نیز از آن ها استفاده کرد.

خودکارهای بالپوینت برند آرامی یا برند دیاموند و کینگ  king

خودکار diamond مدل  Plus، خودکار کینگ مدل Jumbo و آرامی مدل K2 هر سه جزء خودکارهای بالپوینت یا همان خودکارهای معمولی هستند که ما اکثر اوقات از آن ها استفاده می کنیم. تفاوت مدل k2 آرامی در مقایسه با مدل Plus دیاموند و کینگ مدل Jumbo در نوع بدنه آن هاست، بدنه شفاف پلاستیکی دیاموند و کینگ قابل مشاهده می باشد و این امکان را فراهم می کند تا بتوان میزان جوهر خودکار را چک کرد اما آرامی دارای بدنه ای مات است و این امکان وجود ندارد.

3

کدام فروشگاه برای خرید خودکارهای آرامی گزینه بهتری است؟

چی بخونم یک از فروشگاه آنلاین فروش کتب درسی، کمک درسی و لوازم تحریر است که همواره در تلاش است تا نوشت افزارها و لوازم تحریر هایی از برندهای مطرح ایرانی و خارجی را گرد هم آورد تا مخاطب بتواند بر اساس نیاز خود و با مقایسه محصولات و برندهای مختلف و کارایی هر محصول، بهترین انتخاب را داشته باشد. فروشگاه آنلاین چی بخونم با تخفیفات ویژه ای که همواره بر روی محصولات خود قرار می دهد، فضایی را فراهم کرده تا اقشار مختلف جامعه بخصوص افراد کم درآمد بتوانند از تخفیفات سایت بهره مند شوند. ارسال ارزان و سریع از دیگر ویژگی های چی بخونم است، شما می توانید بعد از مقایسه کالاهای مورد نظر خود از جمله خودکار آرامی با محصولات مشابه، سفارش خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق پست سفارشی، هوایی و یا پیک موتوری درب منزل تحویل بگیرید، اگر هر گونه سوال در مورد نحوه ثبت سفارش کالای مورد نظر داشتید می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و از طریق آموزش خرید و مراحل ثبت سفارش و پرداخت آنلاین با خرید آنلاین از سایت آشنا شوید و اگر حین انجام خرید با مشکل مواجه شدید می توانید از همکاران پشتیبانی درخواست کمک کنید. چی بخونم، فروشگاه همیشه تخفیف، مورد انتخاب و تأیید دانش آموزان، دانشجویان و حتی بزرگسالان است پس وقت را از دست ندهید و ما را از طریق سایت و شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد