ورود بیش از ۶ میلیون گردشگر خارجی به کشور

کد خبر: 913444

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ گردشگری را یکی از بخش‫های تحریم‫ناپذیر دانست و گفت: مسیر گردشگری کشور رو به رشد است.

ورود بیش از ۶ میلیون گردشگر خارجی به کشور

خبرگزاری فارس: در جریان سفر هیئت دولت به استان گلستان بخشی از پروژه‫های گردشگری با حضور «علی‫اصغر مونسان» معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح و به‫بهره‫برداری رسید.

از برنامه‫های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور به استان گلستان برگزاری آئین افتتاح متمرکز ۱۳ پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در سطح استان گلستان، افتتاح ۹ هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، افتتاح ۷۰ پایگاه بوم‫گردی، افتتاح ۷۰ خانه مسافر، رونمایی از ۷۰ اثر ثبتی و افتتاح تأمین زیرساخت‫های ۹ منطقه گردشگری است.

در این سفر ۱۲ طرح گردشگری و صنایع دستی با سرمایه‫گذاری یک هزار و ۶۵۸ میلیارد تومانی کلنگ‫زنی می‫شود.

در سفر روز نخست معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آیین افتتاح از هتل آپارتمان برجیس شهرستان رامیان با حجم کل سرمایه‫گذاری 30 هزار میلیون ریال، آیین افتتاح و بهره‫برداری از هتل بزرگ الماس گلستان با مبلغ سرمایه‫گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال، آیین افتتاح از هتل آکام شهرستان آزادشهر با مبلغ سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و آیین افتتاح و بهره‫برداری از هتل انجیلو شهرستان رامیان با سرمایه‫گذاری 150 میلیارد ریالی برگزار و آیین رونمایی از ۷۰ اثر ثبتی استان گلستان برگزار شد.

همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه جمعی از معاونان سازمان و مسؤولان استانی از آثار هنرمندان صنایع دستی گلستان بازدید و با هنرمندان این بخش گفت‫وگو کرد و در جلسه شورای اداری رامیان حضور یافت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‫وگو با خبرنگاران استان گلستان، گردشگری را یکی از بخش‫های تحریم‫ناپذیر دانست.

علی‫اصغر مونسان با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده‫شده مسیر گردشگری کشور رو به رشد است، اظهار کرد: گلستان با برخورداری از ظرفیت‫های طبیعی و تاریخی یکی از استان‫های مهم در بحث گردشگری است.

وی با بیان اینکه از سوی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تلاش‫های بسیار خوبی در حوزه گردشگری صورت گرفت، یادآور شد: در ۹ ماهه نخست امسال تعداد گردشگران خارجی از 6 میلیون نفر گذشت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گردشگری تأکید کرد: به ازای هر ۵۰ میلیون تومان سرمایه‫گذاری و با دو و نیم برابر سرعت دیگر حوزه‫ها یک فرصت شغلی ایجاد می‫شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد