نوری: حضور مجیدی در کادر استقلال منتفی است

کد خبر: 737097

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت:حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال به طور کامل منتفی است.

باشگاه خبرنگاران: محمد نوری پس از پایان جلسه امروزکمیته فنی باشگاه استقلال گفت: نشست امروز درباره انتخاب دستیار وینفرد شفر نبود.

او در مورد غیبت سهراب بختیاری‌زاده در جلسات کمیته فنی تصریح کرد: او مشکل داشت و بلیت هواپیمایش درست نشد و از طرفی مادر او هم بیمار است.

نوری درباره اینکه آیا در جلسه امروز درباره قائدی صحبتی انجام شد یا خیر گفت:خیر.بحث قائدی به شفر ربط پیدا می کند.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در رابطه با اینکه گفته می‌شود بیژن طاهری دستیار ایرانی شفر خواهد بود، گفت: چیزی به ما اعلام نشده و هنوز صحبتی انجام نشده است. نشست امروز هم صحبت خودمانی بود و درباره انتخاب دستیار جدید نبود .صحبتی درباره طاهری و یا سیروس دین‌محمدی هم نشد. امیدوارم به زودی وضعیت دستیاران شفر مشخص می‌شود.

نوری در واکنش به این سؤال که ظاهراً قرار است فرهاد مجیدی پنجشنبه از مسافرت بازگردد و دستیار شفر شود، گفت: حضور مجیدی در استقلال منتفی شده است.

او در مورد بحث حضور محمد تقوی در کادر فنی استقلال نیز گفت: او اصلا جزء گزینه‌ها نیستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد