کسب سکوی سومی جهان با کسب ۴ مدال کاتاروهای ایران

کد خبر: 733334

تیم کاتا مردان جودو کشورمان با کسب یک نشان نقره و ۳برنز بر سکوی سوم نهمین دوره پیکارهای جهان ایستاد.

خبرگزاری تسنیم: جوجیتسو و کوراش، نهمین دوره رقابت های قهرمانی جودو جهان در بخش کاتا در شرایطی امروز و به میزبانی شهر اولبیا کشور ایتالیا برگزار شد که تیم کشورمان که پس از 6 سال با ترکیب کامل با حمایت شرکت دخانیات ایران در این رقابتها حاضر شده بود با کسب یک نشان نقره و 3 برنز بالاتر از ایتالیا میزبان بر سکوی سوم جهان ایستاد.

در این رقابت‌ها ژاپن قهرمان جهان شد و عنوان نایب قهرمانی به تیم فرانسه رسید و کشور میزبان چهارم شد.

در این دوره از رقابتها و به صلاحدید مسئولین فدراسیون جهانی تیمها پیش از برگزاری رقابت جهانی در رقابتهای گرند اسلم روی تاتامی رفتند و برترینهای هر رده جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کردند و کشورمان در 4 بخش سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد.

در گوشین جوتسو، حسن سالاری و محمدرضا صحرایی با پشت سر گذاشتن ایتالیا میزبان عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند، ژاپن قهرمان شد و ایتالیا بر سکوی سوم ایستاد.

در کاتامه نوکاتا، تیم کشورمان با ترکیب مجتبی باجلان و سیدرضاروحانی در رقابتی نزدیک پس از ژاپن و ایتالیا به نشان برنز رسید تا بالاتر تیمهای قدرتمند اسپانیا، فرانسه و بلژیک سکو نشین شود.

در ناگه نو کاتا ، تیم ایران با امیرفرزانه حصاری و محمدعلی نودهی پس از ژاپن و رومانی سوم شد و ایتالیا به عنوان چهارم رسید.

در کیمه نو کاتا، عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده به نشان برنز دست یافتند، فرانسه و ژاپن قهرمان و نایب قهرمان شدند.

در جونو کاتا کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فر در اولین تجربه بین المللی خود در گرند اسلم هفتم شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد