منصوریان برای جباری برنامه ویژه‌ای دارد

کد خبر: 693320

سرمربی استقلال تهران می‌گوید که جباری از عصر چهارشنبه برای آبی ها به میدان خواهد رفت.

ورزش سه: علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره برنامه این تیم در ایروان گفت: ما پیش از این با چهار تیم برای برگزاری دیدار دوستانه قرار گذاشته بودیم اما همه این تیم ها درگیر مسابقات مقدماتی یورو لیگ هستند و به همین دلیل امروز دیدار دوستانه درون تیمی برگزار می کنیم. این دیدار کاملا به صورت رسمی با حضور یک داور رسمی و در زمین اصلی کمپ آکادمی فوتبال ارمنستان برگزار می کنیم. در بازی اول بازیکنان ما 45 دقیقه در زمین حضور داشتند و در بازی دوم نیز طبق برنامه باید 60 دقیقه به میدان بروند و به همین دلیل یک دیدار با مدت 60 دقیقه میان دو تیم آبی و سفید انجام می دهیم و پس از آن نیز به کارهای بدنسازی خواهیم پرداخت.
سرمربی استقلال در ادامه عنوان کرد: صبح نیز یک جلسه تمرین برگزار کردیم. در این جلسه تمرینی کرنر و ضربات ایستگاهی را در دستور کار قرار دادیم و روند تمرینی ما همچنان ادامه دارد. امروز نیز بعد از دیدار دوستان، بازیکنان به استخر خواهند رفت و فردا بعد از یک تمرین ریکاوری در نوبت صبح، در دو نوبت عصر بازیکنان استراحت خواهند کرد.
منصوریان در ادامه درباره وضعیت مجتبی جباری بیان کرد: جباری امروز برای ما 30 دقیقه در این مسابقه به میدان خواهد رفت و پا به توپ می شود. از تمرینات کل تیم راضی هستم و کادرفنی برای مجتبی برنامه ویژه ای دارد و همگی تلاش می کنیم تا او را به بهترین شکل آماده کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد