بلیت‌های جام کنفدراسیو‌ن‌ها آماده ارائه به هواداران

کد خبر: 672025

روس‌ها نگرانی‌های فیفا را درباره تاخیر در زمانبندی ساخت ورزشگاه سامارا جهت میزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۸ را برطرف کردند.

خبرگزاری تسنیم: کار ساخت ورزشگاه سامارا به روال عادی و سازماندهی‌شده خود بازگشته و نگرانی‌های فیفا را درباره تاخیر 2 تا 3 ماهه آن از زمان پیش‌بینی‌شده برطرف کرده است.
سایت روسی جام‌جهانی 2018 با اعلام این خبر به نقل از پیمانکار ساخت ورزشگاه سامارا نوشته است: با وجود تمامی سختی‌های که داریم می توانم امروز بگویم که ساخت ورزشگاه در روال خوبی قرار دارد و تمام برنامه با سازماندهی پیش می‌روند. مردم روسیه در آینده شاهد ورزشگاه زیبایی خواهند بود.
پیش از این فیفا به صورت آشکار نگرانی خود را درباره نحوه ساخت ورزشگاه سامارا اعلام کرده بود و ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 نیز تاخیر 2 تا 3 ماهه برنامه‌های این ورزشگاه را به باد انتقاد گرفت. پس از آن شرکت پیمانکار پی‌اس او قول داد ظرف 3 ماه روند ساخت ورزشگاه سامارا را به حالت طبیعی و موردنظر فیفا و کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 بازگرداند.
ساخت ورزشگاه سامارا از سال 2014 میلادی آغاز شد که ظرفیت 45 هزار تماشاگر را دارد. 6 بازی جام‌جهانی 2018 از جمله یک بازی تیم ملی روسیه و دیدارهای مرحله یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.
خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است که پست بلیت‌های هواداران فوتبال جهت تماشای دیدارهای جام کنفدراسیون‌های 2017 در روزهای آینده آغاز می‌شود. این بلیت‌ها از طریق سایت رسمی فیفا توسط هواداران خریداری شده و هواداران فاقد بلیت هم می‌توانند با مراجه به مراکز تعبیه شده در شهرهای میزبان بلیت‌ بازی‌ها را بخرند.
جام کنفدراسیون‌ها از 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در 2 گروه A و B برگزار خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد