زیدان: تا لحطه آخر برای جام می‌جنگیم

کد خبر: 669521

سرمربی رئال مادرید ضمن تکذیب خداحافظی ستاره کلمبیایی از نمایش شاگردان تیمش تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری تیمش مقابل سویا در هفته سی و هفتم لالیگای اسپانیا از شاگردان خود تمجید کرد.
او گفت: قهرمانی در اسپانیا کار آسانی نیست و به همین دلیل فشار زیادی روی دوش ماست. با پیروزی بر سویا به جام نزدیک‌تر شده‌ایم اما 2 بازی دشوار باقی‌مانده است. خیلی ها از اتفاقات فصول 92 و 93 که تنریف در روز پایانی قهرمانی را از رئال گرفت، حرف می‌زنند اما من به این مسائل توجهی نداریم. برای قهرمانی تنها باید روند کنونی را حفظ کنیم.پس از 2 گل زودهنگام، ناواس با واکنش‌های خوب خودش اجازه نداد گلی دریافت کنیم. در نیمه دوم پس از دریافت گل با تعویض‌ها تعادل را به تیم برگرداندم و ضمن کنترل سویا، توانستیم 2 گل دیگر هم بزنیم.
او در ادامه اظهار داشت: هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و 2 فینال با سلتاویگو و مالاگا باقی مانده است. از لحاظ ذهنی و بدنی کاملا آماده ایم و تا دقیقه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم. ابتدا به 2 بازی لالیگا و سپس فینال لیگ قهرمانان می‌اندیشیم. درباره رودریگس هم باید بگویم برخلاف شایعات او با هواداران خداحافظی نکرد و هنوز بازیکن تیم ماست.گل ناچو در تخصص مهاجمان است اما او در قامت یک مدافع گلی هوشمندانه به ثمر رساند. رونالدو هم طبق معمول در لحظات کلیدی خیلی خوب قدرتش را نشان داد.کریس غیر از گلزنی در کار تیمی هم تاثیرگذار است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد