راموس: برای مربی اتلتیکو متاسفم

کد خبر: 667557

مدافع آندلوسیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: برای سرمربی اتلتیکومادرید متاسفم، تفاوت مادرید و اتلتیکو در شمالی و جنوبی بودن نیست، در فرهنگ و مکتب فوتبال است و البته اخلاق!

خبرگزاری فارس: سیمئونه و البته چند بازیکن دیگر از اتلتیکومادرید در چند روز گذشته مصاحبه‌های مشابهی علیه رئال مادرید داشته و تلاش کرده‌اند این طرز تفکر را القا کنند که رئال مادریدی‌ها عده ای بازیکن ثروتمند هستند و در بِوِرلی هیلز آمریکا یا منطقه اعیان نشین شمال مادرید منزل مسکونی دارند. آنها هیچ علاقه‌ای به تیمشان نداشته و تنها به پول و شهرت فکر می‌کنند.
سیمئونه نیز بارها بازیکنان رئال مادرید را ستارگان هالیوودی توصیف کرده و این نمی‌تواند بی ارتباط با جنگ روانی او و مردانش علیه رئال مادرید باشد.
راموس در این خصوص گفت: برای سرمربی اتلتیکومادرید متاسفم، تفاوت مادرید و اتلتیکو در شمالی و جنوبی بودن نیست، در فرهنگ و مکتب فوتبال است و البته اخلاق! باید به یکدیگر احترام بگذاریم و این درست نیست که مدام به یکدیگر تهمت بزنیم. ما در بازی رفت به پیروزی رسیده‌ایم و حالا بازی برگشت در راه است. فکر کنم اسم رقابت بین ما فوتبال باشد نه یک درگیری لفظی و مسابقه فحاشی.
راموس ادامه داد: افتخار باشگاه رئال مادرید این است که بازیکنانش از مناطق مختلف جهان هستند و همه آنها برای رسیدن به این رتبه بسیار زحمت کشیده‌اند، هیچ کدام از ما در ابتاد ثروتمند نبوده‌ایم.
خود من از محلات بسیار فقیرنشین آندلوسیا هستم و این افتخار من است، دانیلو از محله‌ای بسیار کوچک و فقیرنشین برزیل آمده است، مارسلو هم همین‌طور، واران از لیل فرانسه آمده و خانواده‌ای فقیر و کم بضاعت داشته است، کارواخال در لگانس بازی کرده و عکس‌های کودکی او در زمین‌های خاکی برای من بسیار ارزش دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد