ناصحی: سوت‌های داور روی اعصاب ما بود

کد خبر: 662947

کاپیتان پدیده می‌گوید از همان جایی که مهاجری تذکر داده بود گل خوردیم.

ورزش سه: رضا ناصحی درباره شکست مقابل استقلال گفت: متاسفانه هرچه آقای مهاجری در جلسات تمرینی و آنالیز گفته بودند اتفاق افتاد و ما دقیقا از نقاطی که ایشان گفته بودند گل دریافت کردیم و کارهایی که ایشان گفته بودند را در زمین اجرایی نکردیم.
وی در ادامه درباره اتفاقات پایان بازی افزود: داور در این دیدار سوت‌های بسیاری می‌زد البته به قصد اذیت کردن . این سوت‌ها روی اعصاب بچه‌ها تاثیرگذار شد و باخت هم بچه‌های ما را احساسی کرده بود و از همین رو همانطور که شاهد بودید شهاب گردان به درون زمین آمد و ناخودآگاه داور را هل داد.
او در خصوص اخراج مهاجری هم می‌گوید: در دقایق پایانی فشار و استرس بازی روی تیم ما زیاد بود و آقای مهاجری به قصد توضیح به داور وسط درون زمین چمن آمد اما داور چهارم اشتباها فکر کرد که ایشان می‌خواهد اعتراض کند و برای همین از زمین اخراج شدند.
وی درباره بازی هفته آینده‌شان مقابل ذوب‌آهن هم خاطرنشان کرد: ما برای اینکه لیگ را خوب به پایان برسانیم باید در بازی با ذوب‌آهن پیروز میدان باشیم. ما در این فصل بازی های خوبی علی‌الخصوص مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم اما متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم و فکر می‌کنم تمرکز لازم را در این بازی‌ها نداشتیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد